Hulp bij installatie ! Dx6i

Ik zie vast wel een keer een lullige reactie komen ofzo:) ik ben beginnende vlieger.. en iedereen is hier als beginner begonnen ;) ze hebben vast hetzelfde als ik weleens meegemaakt :D een echte persoon helpt , en gaat niet iemand afzijken op iets, omdat hij/zij het niet snapt .. ik heb in 1 maand al flink wat wijzer geworden op modelbouw , over model auto's ken ik gerust praten omdat ik 9 jaar geleden met kyosho - tamiya enz.. heb gereden:op brandstof dus ieder heeft zn voordelen op het forum:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Mocht je nog eens niet oplosbare problemen hebben, ik ben best vaak in Spier (Midden-Drenthe) bij me ouders. Vlakbij ;)

Rare reacties?

das apart..
van align zijn de bijzondere puntjes wel bekend, maar de aandachtspunten bij het controleren van een heli zijn altijd hetzelfde
en goed = goed, fout = iets eraan doen.
goedkoop of niet goedkoop.

al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik een kds oid toch met wat meer aandacht doorloop dan bv een originele align
komt mede doordat van kds bekend is dat soms de toleranties van de onderdelen wat bijzonder is, waardoor speling op ongewenste plaatsen ontstaat. en wat ervaring met die dingen leert me ook om nieuwe heli's van dergelijke makelij even grondig door te lopen.

eenmaal goed, vliegt het ook goed.
zolang de electronica maar in orde is, en je zelf de discipline hebt om regelmatig alles even na te lopen.
maar dat is bij dure heli's niet anders...

zu6ava4y.jpg

Whoops:rolleyes: half gas bleef mooi hoveren..

Idle up op half bleef ook mooi hoveren:rolleyes:

Ik wou de heli laten dalen.. juist ja ging omhoog:D vinger half los bloed kwam eruit stromen:o

Maar heli is weer perfect hoor luitjes ff netjes weer klaar gemaakt en ik gebruik voorlopig die idle switsh niet meer:o

Proud to be a noob:D maar dat veranderd wel hoor ;)

nou ja, hopelijk heb je er van geleerd.
Heli's, hoe groot of klein ze ook zijn.. ze kunnen lelijke schade aanrichten.

Had het nog gezegd, geen idle gebruiken voorlopig ;)

Heb trouwens goed geleerd om te gaan met de throttle hold en de idle switch in de simulator, wel zo veilig!

Had het nog gezegd, geen idle gebruiken voorlopig ;)

Heb trouwens goed geleerd om te gaan met de throttle hold en de idle switch in de simulator, wel zo veilig!

Ik weet het:o maar de heli reageerde zo verdomt snel dat ik er geen tijd voor kreeg meer , want heb ook veel geoefent met simulator op de training progamma , ook met thottle hold en een veilige landing maken:rolleyes: maarja tis gewoon ff een domme fout van me maar ik ken weer vliegen gelukkig haha:D

nou nou ..... das geluk hebben (of juist niet):p
neem voortaan iets meer afstand , een draaiende roter is net een circelzaag .. gevaarlijk dus..

Nick

Back