B
blutch
Guest
Gegroet iedereen,
Ik had vorig jaar een zwever gekocht die spijtig genoeg niet geschikt was voor wat ik ermee wilde doen (een miskoop dus...) zou ik toch is graag van de mensen hier op het forum willen vragen naar welke zwever ik moet opzoek gaan.
De zwever zou moeten voldoen aan volgende zaken:
-Een elektro-zwever (uit te rusten met brushless motor en lipo)
-tussen de 2,8m en 3,2m spanwijdte (model niet in carbon)
-Een zwever bedoeld voor te gebruiken bij vlak landschap (geen hellingzwever, geen
zwever voor in de bergen)
-Het vliegertje moet goed bestuurbaar blijven bij normale windsnelheden (mijn robbe
habicht vliegt bvb enkel goed bij windstil weer)
-Zwever dat liefst een rustige vliegsnelheid heeft (dus geen hotliner en geen super
gevorderd model waarbij het vliegtuig een hoog tempo nodig heeft. Eerder een zwever met
rolroeren zodat een beginnend-gevorderde er plezier aan heeft en kan evolueren)
Zouden jullie mij eens wat goede raad kunnen geven, zweven is super maar het wordt een opgave als je met een te moeilijk ding het luchtruim kiest.
Ik dacht bvb aan de graupner acro maxie?
Alle reacties welkom!
Groetjes
Ik had vorig jaar een zwever gekocht die spijtig genoeg niet geschikt was voor wat ik ermee wilde doen (een miskoop dus...) zou ik toch is graag van de mensen hier op het forum willen vragen naar welke zwever ik moet opzoek gaan.
De zwever zou moeten voldoen aan volgende zaken:
-Een elektro-zwever (uit te rusten met brushless motor en lipo)
-tussen de 2,8m en 3,2m spanwijdte (model niet in carbon)
-Een zwever bedoeld voor te gebruiken bij vlak landschap (geen hellingzwever, geen
zwever voor in de bergen)
-Het vliegertje moet goed bestuurbaar blijven bij normale windsnelheden (mijn robbe
habicht vliegt bvb enkel goed bij windstil weer)
-Zwever dat liefst een rustige vliegsnelheid heeft (dus geen hotliner en geen super
gevorderd model waarbij het vliegtuig een hoog tempo nodig heeft. Eerder een zwever met
rolroeren zodat een beginnend-gevorderde er plezier aan heeft en kan evolueren)
Zouden jullie mij eens wat goede raad kunnen geven, zweven is super maar het wordt een opgave als je met een te moeilijk ding het luchtruim kiest.
Ik dacht bvb aan de graupner acro maxie?
Alle reacties welkom!
Groetjes