hulp bij kopen lipo set

• Topicstarter Topicstarter drift_king
  • Startdatum Startdatum
D

drift_king

Guest
hey,

Ik wil overschakelen op lipo, maar ik zou nog enkele dingen moeten weten:

Ik heb een ultramat 10, deze is goed voor lipo op te laden, maar ik moet er zeker nog een balancer tussen steken ook dan? (zoals deze als voorbeeld:MC Ronse - Modelbouw Dekeyser)

als lipo batterij zou ik mij deze nemen: MC Ronse - Modelbouw Dekeyser,
maar ik rij met een traxxas bandit VXL, deze heeft andere aansluitingen, kun je daarvoor een tussenstuk kopen?

en dit gebruik ik zeker best ook: MC Ronse - Modelbouw Dekeyser

thx

Ik weet niet precies of die balancer goed is.

Je andere vragen kan ik wel beantwoorden.
Als ik jou was zou ik een eigen stekker zetten aan je regelaar/lipo's. Dan hoef je niet te sukkelen met verloopjes. Ikzelf heb alles omgesoldeerd naar traxxas stekkers. Die zijn goed voor hoge stromen en zijn niet al te duur.

Dat laatste item die je post heb je niet nodig. Als je je regelaar op LiPo mode zet (kijk dit even in je boekje na) heb je dit helemaal niet nodig. De regelaar zorgt er voor dat je power op 50% teruggezet wordt zodra je accu te ver leeg gereden wordt.

p.s. lipo's zijn in nl/be best duur. Je kan het gewoon kopen natuurlijk, niemand die je tegenhoudt. Maar mocht je er niet zo veel haast mee hebben kun je ook eens kijken bij hobbycity. Dan betaal je nog geen 2 tientjes voor een super lipo en evenveel capaciteit.

Back