Hulp bij uitzoeken hardware heavy lift AP

na het zelfbouw wil ik nu serieus spul kopen voor AP.

Ik heb nu de AV-130 met de 360 optie aangeschaft:
dscf4474l.jpg

Deze word straks met een eigen zender bestuurd en er komt een video verbinding naar de grond voor de cameraman.

Ik zoek een model hexa waar dit makkelijk onder te bevestigen is en veel kan liften.
Ook ben ik op zoek naar motoren die veel thrust leveren en geschikt zijn voor AP.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!

Zal best een goed frame zijn .

Maar je kan weinig delen uitwisselen , bij een crash waar een arm kapot gaat heb je een probleem , of je moet het er voor over hebben.

Mvg Johan

na het zelfbouw wil ik nu serieus spul kopen voor AP.

Ik heb nu de AV-130 met de 360 optie aangeschaft:
dscf4474l.jpg

Deze word straks met een eigen zender bestuurd en er komt een video verbinding naar de grond voor de cameraman.

Ik zoek een model hexa waar dit makkelijk onder te bevestigen is en veel kan liften.
Ook ben ik op zoek naar motoren die veel thrust leveren en geschikt zijn voor AP.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!

op deze past dit landings gestel: BUILD your own Airframe in RTF or ARTF J.A.F Motors: Select your motor Digit Digitech Electronics

Yep, mooi frame straks staat hier de hexa variant... Op basis van een Naza met gps! Dus extra komt er nog iig: Adaptor plaat voor naza ,Dome & landing gear.

Ik zal hier uitgebreid verslag van doen... Ook worden verschillende setups en payload en verbruiks testen gedaan.

Tis namelijk in mijn ogen , een ideale "Stap voorwaarts", voor als de 550 te klein is, en je niet direct over wil op vermogende kostende "proffi apparatuur". Gemakkelijk aan spares te komen, en een doordacht "KISS" systeem De naza met gps lijkt een ideale flight controller te zijn. Die heeft zich bewezen in diverse setups...

Qua props komne hier 3 of 4 formaten, (11x5. 12x3,8 en 13.6x5) om te testen met welke hij het zuinigste is, en wat de payload van het geheel kan zijn met verschillende setups.

Qua motoren worden het iig hun eigen reeks motoren... Tevens een mooie test of die motoren idd zo goed zijn als men zegt. (ik heb er wel vertrouwen in) Qua regelaars zijn we er nog niet helemaal uit, maar dit komt ook wel goed. ;)

Ook verschillende accu setups worden mede genomen:
4s5800, 5s5800, en een 5s8000, staan op de lijst.

vriend van mij heeft zo'n X2 octa van Aerialtronics,... geheel carbonfiber, armen, props,.... maaruh, gaat gewoon stuk hoor as het as een baksteen uit de lucht komt vallen (nadat LiPo in de fik vloog door nog steeds onbekende reden).. PS als iemand weet waarom een LiPo in de fik vlieg 'tijdens de vlucht', PM me even...

ja maar ligt het dan aan te 'laag ingeschatte' LiPo (te weinig C's, te weinig whatever) ... of ligt het aan een ESC die nie goed werkt?
Ik vraag dit even omdat je bij Aerialtronics verwacht dat je een goeie setup krijgt (je betaald de hoofdprijs nl, tis gewoon een Mikrokopter, maar je betaald het dubbele). Zij hebben de configuratie gemaakt nl, en hij heeft al eerder een crash gehad door 'opeens' voltage verlies.. heeft LiPo's vervangen op aanraden, maar ja.... ging dus weer fout.

Back