Hulp bij verkoop Walkera UFLY-S

Discussie in 'Algemeen heli' gestart door BryanF1, 5 okt 2019.

  1. BryanF1

    BryanF1

    Lid geworden:
    31 dec 2010
    Berichten:
    16
    Locatie:
    Meterik
    Hoi allemaal,

    Het is inmiddels weer een hele tijd geleden dat ik actief ben geweest. Ik heb onlangs mijn Walkera UFLY-S weer van zolder gehaald en geprobeerd een oude hobby weer op te pakken. Het toestel is inmiddels wat ouder en kende enkele problemen met vliegen. Na een middag klussen, waaronder het vervangen van een aantal tandwieltjes en andere onderdelen was het probleem opgelost, maar de heli lijkt nog niet helemaal goed te vliegen. Ik moet helaas eerlijk zijn en toegeven dat ik te weinig tijd, kennis en ambitie heb om dit verder op te pakken en me hier verder in te verdiepen. Erg jammer, maar tijden veranderen.

    Ik zou graag willen weten wat een dergelijk toestel nog zou opleveren en of iemand überhaupt interesse zou hebben om het toestel als opknapper over te nemen. De originele doos (inclusief een boel reserveonderdelen) zit er natuurlijk nog bij. Verder zit er een Walkera WK-2403 zender bij, een nieuwere versie dan degene die standaard is meegeleverd. Mocht ik hier iemand blij mee kunnen maken, zou ik dat graag doen.

    Alvast bedankt!
     
  2. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.952
    Locatie:
    Rotterdam
    Ik ben een beetje bang dat je daar niet teveel van moet verwachten..
    een kleine zoektocht over het internet leert dat het toestel zijn eigen uitdagingen had.
    onderdelen wordt na zoveel jaar een 2e uitdaging.
    daarnaast heb je tegenwoordig voor een appel en ei iets vergelijkbaars, zonder dat er gesleuteld hoeft te worden.

    Maar misschien kom je iemand tegen die er mee geholpen is, of nog reservedelen nodig heeft
     
  3. brutus

    brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2008
    Berichten:
    27.973
    Locatie:
    Oldeberkoop
    Yup... de toevalstreffer dat iemand nog steeds met zo'n ding vliegt, is de enige realistische mogelijkheid dat je er nog een of twee tientjes voor vangt.
    Vind je die ene persoon niet, dan is het ding feitelijk de kosten van een kliko-leging nog niet waard (m.a.w: betaal je iemand om hem mee te nemen).

    Dat is best cru, en ik vind het ook helemaal niet leuk om te zeggen, maar het is helaas de tegenwoordige keiharde realiteit dat RC heli's niet heel erg veel restwaarde hebben, en zeker niet de heli's uit het grensgebied "speelgoed/serieus".
     

Deel Deze Pagina