Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
kun je mij ns uitleggen hoe ik fotos op het forum zet ben niet zogoed met computters en ken het kwaad dat ik daar nu geregistreert ben of kan ik het nog ongedaan maken
Klik hier: ImageShack® - Image Hosting
klik op het knopje/plaatje "bladeren", dan krijg je je eigen computer te zien (de harde schijven erin). Zoek het betreffende plaatje op dat je wil plaatsen, klik op "Host it!"
Even wachten, dan krijg je een nieuwe pagina met drie regels. Kies de middelste (thumbnail for forums). Klik aan, rechter muisknop, copy (ctrl + C)
Ga dan terug naar de pagina hier waar je het plaatje wil laten zien en doe "paste" (ctrl + V)
Hai Johan
Je hebt nu de link van de tumbnail te pakken (klein voorbeeld).
Je kan ook de link van de adresbalk invoegen met het knopje boven dit typvenstertje (die met dat berglandschapachtigedingetje)
maar uuuh, wat heeft dat met DLGen te maken? Hoop niet dat je die aan zijn tip probeert weg te slingeren! hahaha
Leuk dat je weet hoe je foto's kan plaatsen, maar zou je dat willen doen in het subforum waar dat thuishoort.
In dit forum graag alleen DLG related berichten
Ik wil graag met Dlg beginnen maar heb niet helemaal de tijd op dit moment op er een te bouwen. Wat is een goed arf beginners model of heeft iemand nog een leuk 2e handsje?