hulp bij zoeken heli

• Topicstarter Topicstarter eclipce
  • Startdatum Startdatum
Dan zou ik de spullen in jouw geval bij rc-shoptwente kopen.
Je moet dat doen wat jou het fijnste gevoel geeft.
Je kunt later altijd prijzen vergelijken en bijv de losse onderdelen wel bij een andere Webshop kopen.Daar kan dan toch niets mee fout gaan?
Sukses kerel.
Vr Gr Erwin

maar is de serves van rcvliegshop.nl wel goed? want daar hebben ze dat starterspakket met een boel onderdelen en andere handige spullen zoals een extra accu en simkabel en trainingskruis en 8 batterijen voor de zender. en bij rc shop twente hebben ze geen df 4-1 en geen honey bee fp. het gaat mij er gewoon om als je het geld hebt overgemaakt dat je dan de heli en onderdelen krijgt. dan is er toch niks aan de hand.
iemand ervaringen met die site of een andere goede?

perfecte service

Altijd goede correspondentie gehad en als er wat mis was werd het gelijk recht gezet.

Je moet het zo zien, als jij mot heb met de Dixons ga je niet voor de deur met een bord staan met je klachten om andere te waarschuwen. Maar als jij als ontevreden klant van een webshop op wat forums post, wed ik je dat die webshop een paar klanten misloopt.

Webshops zijn over het algemeen een stuk gretiger om je te helpen. Tevens draaien ze toch al een stuk minder kosten dan een "echte" winkel met filiaal, personeel etc, dus zit er meer rek in het budget om zo nodig iets kosteloos te vervangen.

Laatst bewerkt:
Het is heel goed dat je zo bewust bent op het gebied van de risico's van internetaankopen. Zoals mijn voorganger al vertelde is het altijd goed om de naam van een webshop even te googlen zodat je op forums of andere vergelijkingsite's opmerkingen hierover tegen komt. Ik bestel zelf regelmatig bij rcvliegshop.nl en ik ben hierover tevreden. Andere goede webshops voor jouw specifieke heli's zijn 4rc.nl, aerotronic.nl, rctechnics.eu en csalkmaar.eu. Ik dacht ook altijd dat er wel één webshop zou zijn waar ik alles zou bestellen maar zo werkt het nu eenmaal niet. Je komt er al snel achter dat sommige zaken niet alles op voorraad hebben of helemaal niet hebben. Dan moet je wel eens uitwijken.

Kortom, even goed kijken waar je bestelt. En als de opmerkingen positief zijn, kun je het gewoon proberen.

Succes

Superrrrr keuze!!
Gewoon wat extra Lipo's mee bestellen en een losse Lipo lader.
Let op: de HM1A vliegt al heerlijk op 2S 7.4V Lipo accu's.
Je kunt dan varieren van 900Mah tot aan maximaal 1350Mah.
Ik gebruikte veelal de 900Mah 15C Lipo packs.
Misschien wel iets je accu houder aanpassen,maar dat is een fluitje van een cent.
Kerel...........jij gaat het straks druk krijgen met vliegen met je heli.
Ik was afgelopen middag nog even bij m'n helimaat.
Zouden samen gaan vliegen.Was ik met m'n domme kop al mijn Lipo's vergeten.
Maar hij had nog een oude HM1A FP heli staan.
Heerlijk mee rondgevlogen afgelopen middag.Toppie.
Geluk kerel.
Vr GR Erwin

Heeft de Walkera een rotohead die "eruitflipt" bij een crash.
daarmee bedoel ik of het een soort van klik rotor head is die bv hetzelfde is bij de GWS mini Dragonfly.
ik had vroeger de eerste generatie van Esky heli en telkens bij een crash was de rotorhead kapot.
dit was enorm frustrerend omdat telkens bij een crash net dat onderdeel kapot ging.

Back