hallo mensen,
ik ben al langer aan het kijken wat modelbouw onder andere inhoud en ik vind het geweldig
dus nu heb ik even geleden een oude Tamiya QuickDrive Manta Ray van iemand gekregen, hij komt overigens uit 1989, maar hij is wat langzaam. Dus nu wil ik er graag een nieuw motortje en een accu in zetten en later misschien het autotje verlengen omdat ik er graag een eigen gemaakte body op wil gaan zetten. Maar eerst de motor en de accu. ik heb op conrad al een geschikte accu gevonden en daar heb ik geen problemen mee met monteren enzo maar ik zoek nu een sneller motortje maar ik weet welke ik moet kopen omdat veel motoren een te grote diameter hebben, dus heeft iemand toevallig dit al eens gedaan en kan mij wijzen op een goede motor? en zou ik eventueel nog aanpassingen moeten maken via de printplaat of iets dergelijks? En het zou wel prettig zijn als het niet al te hoog geprijsd is
hier trouwens nog wat foto's van mijn tamiya (sorry voor de wat slechtere kwaliteit)
Alvast bedankt voor jullie hulp!
ik ben al langer aan het kijken wat modelbouw onder andere inhoud en ik vind het geweldig

hier trouwens nog wat foto's van mijn tamiya (sorry voor de wat slechtere kwaliteit)

Alvast bedankt voor jullie hulp!