Hulp gevraagd bij zoeken naar lettertype.

Hoi,

even een dubbelpost (hij staat ook op het algemene forum bij tekeningen, ik weet niet precies waar ik deze vraag het bestel kan stellen); voor mijn RBC T-6 Texan maak ik zelf stickers, o.a. deze:

logo.JPG

Graag zou in in het lettertype van de T-6 in dit logo ook andere coderingen op mijn toestel maken. Maar ik kan dit lettertype nergens vinden. Ik hoop dat jullie schaalbouwers ervaring hebben met het vinden van dit soort zaken. Kleur maakt niet zo veel uit, maar ik wil wel de zwarte omlijning/schaduw en witte vulling tussen de lijn en de tekens.

Dank,

Hugo

Hoi Hugo,

Ik denk dat je met College Halo een heel eind kom. Ik heb dit gebruikt voor de letters van mijn Spacewalker.

Je kan hem downloaden (Zip) in die desbetreffende post of anders ff Googlen op College Halo.

Gr. Teus

Dank jullie wel, ik zoek verder! @Manuel; weet je dat je eerste link ruim 1.300 pagina's is?? Wel nuttig, maar 't kost FF tijd...

Hugo

A | dafont.com
Gewoon "even" alle pagina's aflopen.
Omranding zit niet in het font, dit moet je bijvoorbeeld met photoshop doen.

Bij College Halo dus wel Mannuel! Als je een tip geeft moet je natuurlijk wel zelf zeker zijn van je zaak en "alle" pagina's zelf eerst nalopen ;)

Ik zou het via Whatthefont doen.

Verstandig is dan alleen wel de verschillende lettertypen (zoals T-6, Racing en association) apart te knippen en up te loaden. Anders kan die software er geen chocolade van maken.

Liefst wil ie in het vliegtuig nog een font herkennen ;)

s6

b

Back