De F3K site begint steeds completer te worden en het aantal bezoeken neemt langzamerhand steeds meer toe. Geweldig natuurlijk. Maar dat geeft ook richting mij de nodige verplichtingen. De info die er staat moet compleet en correct zijn.
Het zoeken naar de juiste info op internet vreet tijd. Alleen al het maken van de pagina met hoogtemeters kost me twee hele avonden. En dat voor slechts een paar hoogtemeters.
Kortom: Ik kan wat hulp gebruiken!!!
Ik zoek en modellenwatcher 8) Iemand die kijkt of er nog nieuwe modellen op de markt zijn gekomen, prijzen veranderd zijn, modellen van de lijst af kunnen of pagina's zoekt waar een test van het model staat. Het gaat alleen om de modellen die in Europa leverbaar zijn.
Je hoeft mij alleen de gegevens aan te leveren en ik verwerk ze wel.
Vrijwilligers??
Het zoeken naar de juiste info op internet vreet tijd. Alleen al het maken van de pagina met hoogtemeters kost me twee hele avonden. En dat voor slechts een paar hoogtemeters.
Kortom: Ik kan wat hulp gebruiken!!!
Ik zoek en modellenwatcher 8) Iemand die kijkt of er nog nieuwe modellen op de markt zijn gekomen, prijzen veranderd zijn, modellen van de lijst af kunnen of pagina's zoekt waar een test van het model staat. Het gaat alleen om de modellen die in Europa leverbaar zijn.
Je hoeft mij alleen de gegevens aan te leveren en ik verwerk ze wel.
Vrijwilligers??