Hulp gevraagd F3K.nl voor modellen update

De F3K site begint steeds completer te worden en het aantal bezoeken neemt langzamerhand steeds meer toe. Geweldig natuurlijk. Maar dat geeft ook richting mij de nodige verplichtingen. De info die er staat moet compleet en correct zijn.
Het zoeken naar de juiste info op internet vreet tijd. Alleen al het maken van de pagina met hoogtemeters kost me twee hele avonden. En dat voor slechts een paar hoogtemeters.

Kortom: Ik kan wat hulp gebruiken!!!
Ik zoek en modellenwatcher 8) Iemand die kijkt of er nog nieuwe modellen op de markt zijn gekomen, prijzen veranderd zijn, modellen van de lijst af kunnen of pagina's zoekt waar een test van het model staat. Het gaat alleen om de modellen die in Europa leverbaar zijn.
Je hoeft mij alleen de gegevens aan te leveren en ik verwerk ze wel.

Vrijwilligers??

Alex? Nog steeds actief met modelvliegen? Al een tijdje niks meer van
je vernomen, waar ben je de laatste tijd zoal mee bezig? Hoorde van frits (hetrc)
dat je je voornamelijk op DLG's richt?

Groeten wouter (aeria)

Hey Wouter,
Ik vlieg nog steeds. Na 4 jaar alleen motervliegen(3d) miste ik het zweven . Ik heb nu een paar dlg's gebouwd maar vlieg vanwege rugklachten erg weinig op het moment. Komt binnenkort wel weer.

Alex

Alex Hoekstra zei:
Hey Wouter,
Ik vlieg nog steeds. Na 4 jaar alleen motervliegen(3d) miste ik het zweven . Ik heb nu een paar dlg's gebouwd maar vlieg vanwege rugklachten erg weinig op het moment. Komt binnenkort wel weer.

Alex

De zomer komt er weer aan dus hoop dat je rug snel beter wordt!
Ik ben zelf eigenlijk de laatste tijd alleen nog maar bezig met dynamic soaring hier op de zeedijken. Erg verslavend
maar het gaat ook heel vaak mis helaas. Voor de zomer willen we eigenlijk een DLGtje bouwen van ongeveer
120 a 130 cm. Heb je suggesties voor een vleugelprofiel?

Ik heb wel een update voor de modellenlijst:

De SlingShot van Causemann is volgens mij niet meer verkrijgbaar :(
Deze kan er dus af, maar welke kan er nu nieuw op?

Leon

Nóg een voorstel. De Apogee sport dan?
product_splash_AS.jpg

default_clip_image004.jpg

Kost in de U.S. van A $ 85,-

Ik heb zojuist een micro-dlg gekocht, de Bonsai. Ik kan er verder geen info over vinden op internet, misschien nieuw? Op de doos staat www.decker-planes.de, maar op die site kan ik ook geen verdere info vinden. Ik open zo een nieuw bouwdraadje over dit kistje.
Gegevens: spanwijdte 60 cm, lengte 61 cm, vleugelopp 7 dm2, gewicht vanaf 92g, vleugelbelasting 13 g/dm2.

Ik ga ze allemaal op de site zetten. Heb geduld. Er zit nogal wat werk in namelijk.
Gaisteravond 2,5 uur bezig geweest om de kalender af te maken en van een Nederlands tintje te voorzien. Maar dat hadden jullie al gezien natuurlijk :-)

Crazylegscrane: Die mini-fireworks ziet er inderdaad zeer goed uit! Kan je misschien een draadje beginnen met een bouwverslag?

Hoe het komt weet ik niet, maar ik voel me veel meer aangetrokken tot die 1m klasse dan de 1.5m...

Johan

Back