? ? ? Hulp gevraagd : OMEGA .26 nitro motor ? ? ?

150 graden, en dan 1/4e indraaien?????????????????????????????????????????????? Dat gaat niet goedkomen dan....

als je wil kan ik je wel helpen met het echt goed afstellen, dan zal ik je ook even leren hoe en waar je op moet letten, ik woon in Hoorn, dus zo ver is het niet..

foppe als het even kan zal ik van dit aanbod gebruik maken.
Je leert in 5 minuten zoveel van die ervaren rijders dat krijg je zelf bijna niet voor elkaar.

Daar ga ik zeker gebruik van maken, Anko bedankt voor je aanbod en Pinky-II bedankt voor je tip. :D
Ik heb video's gezien, de sticky post voor het afstellen doorgelezen en overal goed gelezen. Je leert er wel veel van, maar om het goed in de praktijk te brengen is een hele klus.

Maar eerst de boel reviseren, mijn kardanhuis, de bijbehorende chassisdelen (85045) en mijn uitlaat moet worden vervangen... en nog wat meer klein spul.:evil:

Grrr, ik heb 12 dagen geleden 50 000 wt olie besteld....... nog niet binnen...... Nou kan ik mijn savage nog niet in elkaar zetten....:sad:

Maar ja.... Vraagje, hoe lang blijft een goed afgesteld motortje (deze picco dan met name) stationair eigenlijk draaien? Een paar minuutjes?
Die van mij hield het een half minuutje vol, ik weet niet of dat goed is.

Ligt eraan hoe je de motor afstelt... Als je de motor "goed" afstelt kan die inprincipe een hele tank stationair lopen.

Ik rij m'n motoren onderin meestal wat rijker waardoor ze bij stationair lopen langzaam vollopen en uiteindelijk afslaan.

In jouw geval zou een klein stukje armer op de LSN er voor moeten zorgen dat ie wat langer stationair loopt.

Ja ik snap waarom je dat doet, iets rijker en dus betere koeling. Klinkt alsof mijn LSN ook nog iets te rijk stond.
Mijn LSN heb ik nog niet af kunnen stellen, dat komt in een volgende sessie wel, met Anko erbij. Moet alleen nog wat afspreken.

Laatst bewerkt:
Back