hulp gevraagd omg. Gelderland

• Topicstarter Topicstarter fungoid
  • Startdatum Startdatum
F

fungoid

Guest
Beste allemaal ,

Ik zal mij eerst even voorstellen aangezien dit mijn eerste post is :

Ik ben Gert-Jan , 23 jaar en sinds kort helemaal gek van het helikopter vliegen.

Maar nu is mij het volgende gebeurd , ik heb een Belt CP V2 gekocht en deze krijg ik niet meer goed in elkaar na mijn eerste crash.
Ik heb wel alle onderdelen , ook de kapotte onderdelen eruit gehaald en na de 2e poging toch niet stabiel .

Dus nou moet ik weer nieuwe onderdelen kopen , dat is opzich geen probleem maar ik zoek eigenlijk iemand die mij kan helpen de heli vanaf de grond op te bouwen.

Dit kan tegen een kleine vergoeding , als er iemand is die mij wil helpen (dus eigenlijk de hele bouwtekening opnieuw te volgen ) dan hoor ik het heel graag .

Ikzelf heb nog te weinig ervaring om de heli goed te krijgen.

Met vriendelijke groet ,

Gert-Jan

waar kom je precies vandaan?? ik kom ook uit gelderland en heb ook de belt cp v2, en ben er al vaak genoeg mee gecrashed :D

ik denk eerder dat het aan de afstelling licht dan aan de onderdelen

en met de juiste tools kom je een heel eind..

groet

en hoezo vanaf de grond opbouwen?
een tafel op de juiste hoogte werkt veel makkelijker.;)
Sir Smoke.......zit je in de buurt van Nijmegen?
Want volgens mij ben ik de enige heli-stuntelaar in Nijmegen.

Gr Cas

hehe...vanaf de tafel is zeker makkelijker , ik zelf zit in Zutphen , en de heli ligt in een tupperware bak compleet uit elkaar , omdat de complete mainshaft en de featheringshaft ( ik doe nu heel interessant maar stond zo op internet ) krom zijn en de main gear , die tandwielen ook afgebroken zijn . Dus al met al een reparatie van ongeveer 75 euro aan onderdelen , dus nou zit ik te kijken of ik niet beter een ARF belt cp v2 kan kopen , en dan mijn besturing over zetten.

Iemand advies ?

ik ben zelf ook pas net begonnen met Belt cp. Het is bijna standaard dat als je crashed, je de feathering shaft, mainshaft en maingear moet vervangen. Dit kost misschien 20 euro bij elkaar+ wat uren sleutelen.
Ik zou gewoon bij rcheli.eu of Aerontronics de onderdelen bestellen en aan de gang. Gewoon weer opbouwen zoals het in het boekje staat.
Met vragen kun je altijd hier terecht.

Groet Cas

Back