Hulp gevraagd voor een fpv setje

Beste forumleden,

Ik heb eens serieus nagedacht over fpv vliegen, en heb besloten dat ik toch maar het een en ander ga aanschaffen.

Even in het kort waar ik het voor wil gaan gebruiken;
Ik heb al een tijdje de Phoenix rainbow. Ik kan er nu heel goed mee overweg, loops, Rolls etc gaan me allemaal goed af. Nu wil ik verder met het fpv gebeuren, en wil dit op mijn Phoenix gaan zetten.

Wat heb ik zelf al aan spul?
Ik heb al wat spullen aangeschaft, maar ik moet nog het een en ander hebben om het werkend te krijgen.
Ik heb een HD wingcam, niet die goedkope, maar de versieren 70fps. Ik heb hier en daar even rondgekeken en kwam er achter dat zo'n HD camcorder niet goed is voor fpv?
Ook heb ik al een lcd schermpje en de nodige kabels.
Wat ik nog zou moeten hebben om het kompleet te maken is dus nog een video tx en rx.

Is er iemand hier op het forum die mij op weg kan helpen met zoiets?
Wat ik graag wil is ongv 1km aan range voor nu. Hoeft niet achterlijk ver. Ik vlieg met een 2.4ghz zenderset, en heb even een video tx en rx te leen, maar dit stoort op elkaar.

Als er iemand is die iets weet, en mij op weg kan helpen hiermee, en zou kunnen zeggen welk setje ik moet aanschaffen en waar, zou echt fantastisch zijn!

Bedankt voor de replys,

Ik zal dan even de topics door worstelen en dan even kijken of ik wat kan vinden. Als ik er niet uit kom, kom er weer even op terug.

Back