Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan PH-SAM 29 dec 2021 #21 Bij welke club vlieg je?
jan brilman Forum veteraan 29 dec 2021 #22 Het gereedschap is hier en daar wat grof bemeten; die kapzaag kan wel weg, lijkt me. Maar verder lijken alle voorwaarden aanwezig voor een mooi bouwproject! We wachten op de plaatjes. Succes! jan.
Het gereedschap is hier en daar wat grof bemeten; die kapzaag kan wel weg, lijkt me. Maar verder lijken alle voorwaarden aanwezig voor een mooi bouwproject! We wachten op de plaatjes. Succes! jan.
Vale Ouwe Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 31 dec 2021 #23 Zo'n kapzaagje is toch wel handig hoor. Ik heb er zelfs twee.
jan brilman Forum veteraan 31 dec 2021 #24 Ik heb ook twee kapzagen. Nr. 1 is identiek aan die van de foto. Maar nr. 2 ziet er als volgt uit, en die bevalt heel goed. Aanrader, zeker samen met de schuurmachine van Proxxon . . . jan.
Ik heb ook twee kapzagen. Nr. 1 is identiek aan die van de foto. Maar nr. 2 ziet er als volgt uit, en die bevalt heel goed. Aanrader, zeker samen met de schuurmachine van Proxxon . . . jan.
Vale Ouwe Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 31 dec 2021 #25 Alles van Proxxon en Dremel is een goede investering in de bouwhobby. Da's goed gereedschap en dan kun je dus twee keer meer bouwen.
Alles van Proxxon en Dremel is een goede investering in de bouwhobby. Da's goed gereedschap en dan kun je dus twee keer meer bouwen.