hulp gevraagd

Hoi,

Wie is er woonachtig in de omgeving van Tilburg en heeft verstand van de instellingen van de graupner MX16s zender?

Ik gebruik de zender voor mijn voerboot waarmee ik 4 dingen wil aansturen, maar ik ben niet bekend met de instellingen en het aansturen van de verschillende kanalen. Ik krijg de kanalen niet geactiveerd.

Wie o wie kan me(tegen een vergoeding) hiermee helpen?

Tilburg is een beetje te ver uit de buurt om even langs te komen of te gaan.
Maar van die zender is toch wel een gebruiksaanwijzing aanwezig? Anders is die HIER op het net te vinden.
Activeren hoef en kan je niets, alle kanalen die deze zender heeft (8 kanalen) zijn allemaal altijd actief. Lees de gebruiksaanwijzing eens door en als je dan specifieke vragen hebt kan je die natuurlijk altijd stellen. Ik ken geen enkele handleiding welke overal direct helder en duidelijk over is. ;)

Lijkt dus erop dat er geen één kanaal werkt. Je moet eens kijken naar je ontvanger of deze PPM of PCM is. Je zender moet hetzelfde zijn ingesteld anders werkt er niets.

suc6
Hans

Laatst bewerkt:
Heren,

Mijn excuses voor de late reactie! Alle hulp is van harte welkom hoor. Ik verwachte mailtjes te krijgen als er mensen op mijn oproep reageren, maar die bleven uit. Wellicht een instelling op dit forum.

Gilze is zeker niet te ver weg.

Markjuhh, ik stuur je een privebericht!

Iedereen alvast bedankt voor de reacties

... Ik verwachte mailtjes te krijgen als er mensen op mijn oproep reageren, maar die bleven uit. Wellicht een instelling op dit forum ...
Alleen voor deze discussie:
Tweede horizontale blauwe balk boven discussie
-> discussietools
-> abonneren op discussie

Standaard voor alle discussies waaraan je deelneemt:
Gebruikersinstellingen
-> opties wijzigen
-> abonneren op discussie
en iets verder naar beneden op die pagina
-> E-mail notificatie ontvangen van nieuwe privéberichten
en/of
-> Pop-up venster tonen bij nieuwe privéberichten

... Wie is er woonachtig in de omgeving van Tilburg en heeft verstand van de instellingen van de graupner MX16s zender? ...
De titel van deze discussie bevat weinig informatie. Locatie en zender merk/type opnemen in titel voor lezers/kennis/hulp bij jou uit de buurt? Titel kun je aanpassen door eerste bericht aan te passen -> meer opties. Berichten/titels kunnen gedurende vier weken gewijzigd worden, daarna bevroren.

Ik weet niet of je 35MHz hebt, waarschijnlijk niet, maar mocht dat zo zijn, die frequentieband is uit veiligheidsoverwegingen alleen voor modelvliegen gereserveerd. Varen, rijden (en vliegen) mag op 27, 30 en 40MHz, en 2,4GHz.

Back