hulp gezocht bij bouwtekningenvan mighty servant 1 !

Hoi B,

Grappig om jou via dit forum tegen te komen. Ik zag op de site van VdL al dat je weer actief bent! Ik ben helemaal gestopt met de modelbouw en de SuperServant vaart ook niet meer. Ik ben momenteel de laatste spullen aan het verkopen (zeeland, Promars met datalink etc). Doe V de groeten als je hem spreekt.

Groets van Bowmore

ps, ik had eerder in het topic ook al advies gegeven om zo'n project in teamverband te bouwen. dat heb ik met de Servant gedaan, maar ook het boorplatform is met teamspirit tot stand gekomen..

Gewoon een dagje meenemen naar een "vaarevenement" (lees werkschependag)
En de kriebels zullen vanzelf weer terugkomen! Helemaal als het vaarseizoen weer begint..

re..

Misschien, ik heb vernomen dat het model van de Servant van destijds naar de sloop is gegaan, zonde van de modelbouw kennis...

Re..

He, die Bart;

Ja, morgen ben ik er, we hebben het er dan over..
We hebben in ieder geval sleepboten genoeg dan.

heey kik zie het nu pas maar mooie boot zeg
heb je die tekeningen op de pc staan ??
zo ja wil je mij die dan stuuren ??
gr joost

Nee dat wilt hij niet..

dit is alweer de 3de boot waarbij je het vraag...!

Doe eerst maar is zelf moeite om tekeningen van een schip te krijgen, dan weet je wat een moeite erin zit ;)

hey joost,
Als je echt de MS 1 wil bouwen zou ik eerder de schaal 1:200 kiezen,
dan is hij ongeveer 75 cm en dan kan je oevenen met de Revell Smit Housten/Waker en de Heler Smit Rotterdam heb je meteen twee sleepbooten.
en ik zou wat meer tijd nemen.
Niels

joost.
ik denk dat dit inderdaad te hoog voor je gegrepen is mischien heb ik het mis.
maar ik hoop dat je de adviezen van anderen zult opvolgen zoals ik het ook doe.

mvg dominiq

Hallo,

Voor de liefhebber heb ik nog foto's van de Mighty Servant 1 van het jaar 2002. Toen heb ik zelf stage gelopen op dit schip.
Al een aantal naar Joost gestuurd, kan namelijk nog geen links neerzetten.

Laatst bewerkt door een moderator:
He Joostt, Is de boot al af? Tijd is op ;-) Maar zonder dollen. Heb je al wat vorderingen gemaakt? Kun je if so wat foto's sturen? Erg benieuwd. Ik wil zelf ook een keer gaan beginnen maar de begindrempel is hoog. Eenmaal begonnen verwacht ik het wel in een paar jaar af te kunnen maken. Als iemand nog heldere schaal tekeningen heeft houdt ik mij aangeboden.

Back