Hulp gezocht, buurt almelo

• Topicstarter Topicstarter clemens
  • Startdatum Startdatum
C

clemens

Guest
hallo mensen

ik wil graag weten of iemand hier een vereniging/club weet in de buurt van almelo

bij voorbaat dank :)

Ik moet zeggen dat het klaverjassen er verleidelijk uit ziet.

Maar ik ga toch voor de model bouw van vrachtwagens.
Clubs of verenigingen die rijden of bouwen of wat dan ook doen.

hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

groet, clemens

Kij 's in Hengelo, daar zit modelbouwclub MBV de Nijverheid waar een aantal leden met RC vrachtwagens bezig zijn (electro en verbranding).
Meer info over deze vereniging vind je op
www.mbvdn.nl/mbvdn.htm
Op de beurs Wheels in Miniature begin maart dit jaar stonden ze ook met een afdeling vrachtwagens, de grootste die daar bij hun stond was zo'n beetje 1:6 (Scania Vabis), en de meeste vrachtwagens van hun zijn uiteraard zelfbouw van hout, metaal, kunststof, printplaat e.d. dus niet het dure gekochte spul van Tamiya.
Dichter in de buurt zul je denk ik niet een vereniging vinden die ook leden heeft met vrachtwagens. Er is ook nog een vereniging in Epe die (bijna) alleen maar met vrachtwagens (en wat ander rijdend spul) doet, maar daar heb ik verder geen info of zo van. Schijnen dit jaar wel een Open Dag te hebben maar wanneer...?
Vraag anders 's rond bij de afdeling Vrachtwagens cq Trucks binnen dit forum?

Groet BJ

Hallo Clemens,

Wat heb je gebouwd, wat wil je gaan bouwen?
Ik bouw vrachtwagens van lucifers in een schaal 1:25.
Ben momenteel bezig met een Australische road-train. Misschien kunnen we ervaringen en tips uitwisselen.
Voor adressen van verenigingen kun je kijken op www.modelbouwers.nl.
Echter in de omgeving van Almelo zal het wel moeilijk worden. Men bouwt voornamelijk boten, vliegtuigen of stoom. De vrachtwagenbouwers zitten waarschijnlijk heel stil in een hoekje hun ding te doen.

m.vr.gr., Henk.

ron van sommeren zei:
Voetbal, bingo, klaverjassen, toneel, NVSH, pozzegels?

em-jump.gif

Hoi clemens,
Hier een trucker uit hengelo, lid van mbvdn, wat voor "n truck ben je aan het bouwen. Ik ben bezig met het bouwen van een australische kenworth T950. dit is geen bouwpakket maar een echt project. hiernaast bezit ik sinds kort een volvo FH 12 dit is een electro-truck. Tweedehands gekocht.
Er staat veel info op het truckers forum. en anders gewoon vragen.

groetjes Erik.

Back