hulp gezocht hk 450 pro tt

ik laat me heli er weleens "hangen" om te stellen/testen na (weder)opbouw.het vliegen zelf lukt best goed hoor inmiddels, heb bijna een jaar met veel plezier met m'n blade sr gevlogen :D
Dat is het u'm juist! , na het stellen weet je nooit hoe of wat..
ik zou ook niet tussen de auto's (of op een klein pleintje) gaan testen zeker niet NA "wederopbouw" :o

ik laat dat ding een meter boven het grasveldje hangen, als het fout gaat valt hij in de struiken of op het gras. als ik vanavond thuis ben up ik wel ff een foto van het plekje om misverstanden uit de weg te ruimen :P

Hier als beloofd een foto van mijn oprit waar ik mijn heli wel eens laat "hangen".
Zoals je ziet als er iets fout gaat ligt die in de struiken, ik kom zo thuis nooit boven een meter.
Het enige wat ik kan beschadigen op die manier is mijn heli ;)
Op de vorige foto's ging ik wat hoger maar zoals ik al had gezegd was dat om foto's te kunnen maken.
Echt vliegen doe ik daar nooit met al die bomen, auto's en mensen die langs fietsen. Daarvoor ga ik naar de club of een van de vele weilanden hier in de buurt.
Ik hoop hiermee opheldering te hebben gebracht, ik gebruik echt mijn verstand wel met die "moordmachine" (want dat is het als het fout gaat)

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
In ieder geval goed dat je er zo bewust mee omgaat, ging mij er meer om dat beginners die dit zien niet het verkeerde beeld krijgen.

@ DannyvG :
ik snap het volkomen, het zijn en blijven gevaarlijke dingen als je er verkeerd mee omgaat. daarom is het ook goed dat die dingen zo kostbaar zijn, voorzichtigheid is om meerdere redenen geboden...

Inderdaad, veilig wonen, werken en heeel veel plezier hebben met je hobby's.

Veel vlieg plezier toegewenst met de HK.

Back