hulp met keuze electro offroad auto

Koop een Slash VEEL populairder, steviger en de onderdelen zijn makkelijker verkrijgbaar.
Over die bodem speling moet je je niet druk maken. Bij beide auto's zullen ze daardoor alleen maar slechter rijden.

splashtrophies.jpg

RC Car Action’s 2009 Truck of the Year! : traxxas slash

ThnX!
jullie helpen me echt!
ik heb alleen weer een paar nieuwe keuzes:D:(
de Tamiya DF-03 en de Tamiya DB-01.
ik wil wat ik dus al zij een beetje springen en lomp doen:D
maar hij moet ook tegen snelheid kunnen.
en weten jullie als ik een van deze koop waar ik hem dan het goedkoopst kan kopen?
en weten jullie goede hop ups?
en weten jullie of de elektronica van een HPI E10 in één van deze auto past?

mvg,
Ruud

dat maakt mij niet zoveel uit een kit lijkt mij wel leuk.
als de elektronica van mijn HPI E10 er maar in past...
en ik lees overal dat het goed is om je auto zelf te maken omdat je er dan meer van leert.
en een kit lijkt mij ook wat leuker.
maar als de elektronica van mijn E10 erin past dan mag het eigenlijk niet duurder dan 200 E zijn.

mvg,
Ruud

Als je lomp wilt doen moet je zeker de slash nemen, hij ziet er lomp uit hij doet lomp(goed bedoelt hoor)
En hij is redelijk snel denk ik

ja dat is waar.
maar ik wil toch graag een keer een kit...
dus als jullie nog een goede stevige kit weten waar mijn elektronica in past kunnen jullie het dan ff zeggen?

mvg,
Ruud

weet er niemand een goede kit?
en welke kan er goed tegen brushless(van de durga en de DI)?
en welke kan er goed offroad en onroad?
of zijn er nog meer tips?

mvg,
Ruud

Hallo allen,
Weer een paar nieuwe keuzes:
De Tamiya Durga, Tamiya Dark Impact,Team Losi XXX-T en de Team Losi Mini Lst2.
ik wil graag een van deze waar onderdelen voor verkrijgbaar zijn in NL.
en dus over gras en zand...
ik hoop dat ik nu wel weer antwoord krijg,

mvg,
Ruud

Beste ruud , Ik heb een Traxxas RUstler aangeschaft en het is een super auto.
Traxxas is een goed merk met niet te dure auto's.
De bandit , stampede, rustler en slash zijn de goedkoopste Traxxas auto's en rijden met een NimH zomaar 50km/u !

welke auto is beter :
de Team losi XXX-T CR of de : Associated RC10T4 Team Truck of de Associated Factory Team RC10T4 Truck.
ik zoek een auto die stevig is en waar je goed mee kunt bashen...
GEEN TRAXXAS!!!!

mvg,
Ruud

Ik heb echt precies dezelfde keuze gehad!, zelfde budget, zelfde gevoel, GEEN TRAXXAS, en mijn keus is de team truck kit geworden. de keus tussen xx-t en rc10t4 was snel gemaakt, prijsverschilletje... daarna na wat info op zoeken: concludeer ik dit:

- FT is beter, veel factory blue, lichter, betere schokdempers ( threaded)
- FT is +/- 35 € duurder
- FT heeft minder flex onderdelen, omdat ze bestaan uit carbon en plastic. dat betekent iets beter weggedrag, maar gaat sneller kapot.

mijn keuze viel dus toch op de team kit, iets steveriger chassis en draagarmen, en als niet-competitie rijder, merk je weinig van de andere verschillen, en het is goedkoper.

als je nog iets wil weten waarom ik iets gekozen heb, PM me maar. toevallig, nog iemand zoals ik :D ;)

Back