hulp nodig bij multiplex twin star

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik hoef er (nog) geen borsteloze motoren in nu gaat hij al best lekker eerst maar leren vliegen dan kijk ik wel verder;)

ikheb weer een probllem aar nu met het berijk als ik 3 meter van het kistje afstaf dan gaat het gat niet goed uit als ik het gas op 5 meter afstand aanzet gaat hij helemaal niet aan en ook de zervos niet hoe kan dit ??

Je kan het ook zo zien: goed dat je het bijtijds hebt ontdekt.

Lijkt er toch op dat een van de antennes (zender of ontvanger) niet okee is, omdat er wel een klein beetje wordt ontvangen.
Kijk ook binnen in je zender of de aansluiting van de antenne niet toevallig los is (heb ik wel eens gehad).
Als je een andere ontvanger kan lenen, kan je uitvinden of het aan je ontvanger ligt.

ach lijkt me dat die bedoelt dat als je 20 meter hoog zit je echt niet er achter wilt komen dat je een probleem met je zender/ontvanger hebt:mrgreen:

twinstar je hebt PB. neem snel contact met me op...........

vraagje

is er iemand die met de fiets nar de club gaat en zo zijn vliegtuig mee neemt ik was aan het denken aan een soort koffen achter op de fiets dus geen fiets kar ik dacht als je dat dit achter je zadel hem daan aan de zij kanten 1 bak voor de romp en de ander kant voor de vluegel en boven op de zender en de accu hoe denken jullie erover

Ik zelf en ook Teun gebruiken een fietskar om naar het veld te gaan. Teun kun je regelmatig door jou dorpje zien rijden met de kar achter zijn fiets. Ik gebruik hem niet zo vaak, maar toch nog regelmatig.

Ik zelf en ook Teun gebruiken een fietskar om naar het veld te gaan. Teun kun je regelmatig door jou dorpje zien rijden met de kar achter zijn fiets. Ik gebruik hem niet zo vaak, maar toch nog regelmatig.

oke welke modellen stoppen jullie er in en is die kar zelf gemaakt??

Bij mij gaat alles erin wat ik heb en meeneem. Bij Teun zit er een Mentor op/in van MPX. Alles inclusief de materialen.

Jij brengt folders/krantjes rond, dus dan zal daar ook wel die folder bij zitten van die fietsenwinkel in België, daar staan leuke goedkope karretjes in die je zo achter ej fiets kan hangen.

Bij mij gaat alles erin wat ik heb en meeneem. Bij Teun zit er een Mentor op/in van MPX. Alles inclusief de materialen.

Jij brengt folders/krantjes rond, dus dan zal daar ook wel die folder bij zitten van die fietsenwinkel in België, daar staan leuke goedkope karretjes in die je zo achter ej fiets kan hangen.

bedankt ik ga eens zoeken zaterdag heb ik mijn nitro auto verkocht dan komen ze hem ophalen dan even nog een accu kopen en dan opladen en daan naar mvc columbes ahaha ik weet echt niet hoe je het schrijft:P

maarja hebben jullie nu zaterdag dan een kabel tussen de zenders ik moest afgelopen dinsdag met de twin star een beetje solo hij brengde hem alleen de lucht in en lande hem

hallo beste mensen
ik ben vanplan om ook te beginnen met modelvliegen maar ik vroeg me af of zoon twin star 2 een goed vliegtuig is om mee te beginnen

hallo

ik wil nu mijn 2 de accu kopen ik heb er nu een van 1500 mah> van kokam type kokam h5 30c 7,4v/1500mAh nu is mijn vraag hoe lang kan ik ongeveer vliegen en nu wil ik een 2 de kopen ook van kokam maar dan eentje van 3200 mah kan ik hier nu langen mee vliegen ??

nu wil ik een 2 de kopen ook van kokam maar dan eentje van 3200 mah kan ik hier nu langen mee vliegen ??[/COLOR]

Beter is er 2 van 1500 bij te kopen, is veel makkelijker om het zwaarte punt op zijn plaats te laten en een 3200 vlieg je toch nooit in 1 keer leeg .

Mvg Johan

Ps: En je onderschrift komt irritant over (bij mij)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back