Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je kan het ook zo zien: goed dat je het bijtijds hebt ontdekt...
nee daarokm loop ik ook altijd een stuk je weg om te kijken of alles werktach lijkt me dat die bedoelt dat als je 20 meter hoog zit je echt niet er achter wilt komen dat je een probleem met je zender/ontvanger hebt![]()
Ik zelf en ook Teun gebruiken een fietskar om naar het veld te gaan. Teun kun je regelmatig door jou dorpje zien rijden met de kar achter zijn fiets. Ik gebruik hem niet zo vaak, maar toch nog regelmatig.
Bij mij gaat alles erin wat ik heb en meeneem. Bij Teun zit er een Mentor op/in van MPX. Alles inclusief de materialen.
Jij brengt folders/krantjes rond, dus dan zal daar ook wel die folder bij zitten van die fietsenwinkel in België, daar staan leuke goedkope karretjes in die je zo achter ej fiets kan hangen.
hallo beste mensen
ik ben vanplan om ook te beginnen met modelvliegen maar ik vroeg me af of zoon twin star 2 een goed vliegtuig is om mee te beginnen
nu wil ik een 2 de kopen ook van kokam maar dan eentje van 3200 mah kan ik hier nu langen mee vliegen ??[/COLOR]
huh ja... vooral omdat het wel erg groot is...Ps: En je onderschrift komt irritant over (bij mij)