Na enkele jaren van inactiviteit, ben ik gebeten door het mini virus. Maar de electronica is zo geëvolueerd, dat ik het bos niet meer door de bomen zie.
Wat zijn nu zo de problemen die ik tegen kom?
Ten eerste mijn set-up
Blackout mini H
Tmotor 2206 2000kv
20 amp esc
4S 2200mh 45c-90c
Openpilot cc3d
Frsky Tfr4-b
Fpv nog niet aangekocht.
Mijn eerste probleem, de ontvanger mag max 10volt hebben terwijl mijn lipo er 14.8 volt leverd
Het ander probleem, de mini, de esc's, motoren en de cc3d heb ik van iemand van het forum gekocht en is dus voor mij wat overpowered. Maar dat ter zijde,
Hoe kan ik mijn frsky Tfr4-b met de CC3d verbinden?? Er zit geen kabel bij en deze zijn in Europa niet los verkrijgbaar? Althans, ik kan ze niet vinden.
Ook heb ik maar 4 aansluit punten op de ontvanger en deze kabelset heeft 6 aansluit punten?
Of zoek ik het allemaal te ver?
Bedankt voor alle hulp.
Wat zijn nu zo de problemen die ik tegen kom?
Ten eerste mijn set-up
Blackout mini H
Tmotor 2206 2000kv
20 amp esc
4S 2200mh 45c-90c
Openpilot cc3d
Frsky Tfr4-b
Fpv nog niet aangekocht.
Mijn eerste probleem, de ontvanger mag max 10volt hebben terwijl mijn lipo er 14.8 volt leverd
Het ander probleem, de mini, de esc's, motoren en de cc3d heb ik van iemand van het forum gekocht en is dus voor mij wat overpowered. Maar dat ter zijde,
Hoe kan ik mijn frsky Tfr4-b met de CC3d verbinden?? Er zit geen kabel bij en deze zijn in Europa niet los verkrijgbaar? Althans, ik kan ze niet vinden.
Ook heb ik maar 4 aansluit punten op de ontvanger en deze kabelset heeft 6 aansluit punten?
Of zoek ik het allemaal te ver?
Bedankt voor alle hulp.