Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb realflight G3 geleend van iemand, nu wil ik andere modellen erin zetten zodat ik daar mee kan vliegen..
Hoe doe ik dit precies want snap er namelijk niks van..
Btw. nog niet geupdate of wat dan ook, als iemand site weet voor G3.5 zou ook wel fijn zijn ^^
g3.5 downloaden (staat orgineel op realflight site) en dan bij simulatie vanboven op import klikken en dan 3dx (of zoiets) en dan het vliegtuig selecteren in je bestanden (je moet het vliegtuig op het bureaublad ofzo uitpakken)
Sorry voor de onduidelijkheid maar was gisteravond zo pissed datk ff geen zin had om het helemaal te typen
1. Bij de instalatie kreeg ik al gelijk een melding: 'failed making a shortcut for Realflight G3.5'.
2. Bij het laden van het 'vliegveld' krijgt hij een melding:
Error: D3DERR_INVALIDCALL
File: m\release\realflight\3.5\calvin\kelib3\directx\DXEffect.php
Line: 617
Zorg dat je DXSETUP.EXE uit de DIRECTX map draait vanaf de RealFlight G3 cd 2 en zorg dat je de nieuwste videokaart aansturing (driver) download van de website van de makers... Bekende videokaarten makers zijn
ATI / AMD Ati products
nVidia GeForce (download drivers)
Daarna zou je RealFlight G3 goed moeten werken....
Ik heb mijn versie ook geupdate overlaatst en ik krijg nu bij sommige vliegtuigen "foutmeldingen" van vb. kan lipoly niet laden prog neemt default. Iemand een idee waar ik die dingen wel kan halen of als dat normaal is?
Die lipoly/missende onderdelen foutmeldingen zijn dus niet normaal
Je kan de 3.5 update niet los installeren.
Je moet alle updates incrementeel uitvoeren. Dit kan je het beste doen via de realflight launcher -> additional options -> Registration/updates, die voert ze netjes 1 voor 1 uit. Doe je dit niet en voer je handmatig alleen de laatste patch uit dan krijg je veel missende/fout bestanden in realflight..