Hulp voor Blade MSR met DX8

• Topicstarter Topicstarter Renevanl
  • Startdatum Startdatum
R

Renevanl

Guest
Hoi,

heeft iemand ervaring met de instellingen voor een dx8 in combinatie met een blade msr.

Ik gebruik de dx8 nu in acro mode met met dual rate op kanaal 5 en expo op de throttle.

Ik kan op het net niets bijzonder vinden, en bij de zoek functie hier krijg ik telkens niets gevonden.

mvg, Rene

ps, dit is mijn eerte helicopter ervaring

Laatst bewerkt door een moderator:
Eindelijk iets gevonden, maar...... is voor flightmode 1 en ik gebruik 2, weet ik weer niet of die datafile eenvoudig is aan te passen voor flightmode 2.

Rene

Gewoon een standaard model nemen (zonder enige mixer) en daar de msr op gebruiken. Dan dual rates en expo instellen zoals je wilt. Wat doe je met kanaal 5?? Msr heeft er maar 4 :)

Gewoon een standaard model nemen (zonder enige mixer) en daar de msr op gebruiken. Dan dual rates en expo instellen zoals je wilt. Wat doe je met kanaal 5?? Msr heeft er maar 4 :)

Niet helemaal. Kanaal 5 wordt gebruikt om de ingebouwde dual rates te activeren, waardoor je over de volledige servo-uitslagen kan beschikken.

Hoi Tadano,

gebruik jij een standaard vliegtuig of heli model?

De msr heeft 5 kanalen als je het zo mag noemen.
Op kanaal 5 (in de msr)zit standaard een soort dual rate, waardoor je kan kiezen tussen 100% en ik dacht 85%.

Rene

Aha... wist ik niet. Kanaal 5 op 0% is dan high of low rates?

Ik gebruik een standaard heli model, 1 servo type. Maakt opzich niet uit met een acro mode.

EDIT. -100 en 0% zijn low rates, 100% is high rate.

Laatst bewerkt:
Back