hulp voor mijn vader berichtopmaak..

Goedendag allemaal,

Hierbij vraag ik hulp van de kenners onder jullie MBF gebruikers, namens mijn vader.
Als hij een bericht wil maken zoals dit bericht, dan heeft hij al die optie die rechts van dit venster staan niet... de smileys en de optie foto toevoegen.
Ik heb die opties dus wel!!
Omdat ik dacht dat het wellicht aan een oudere IE versie zou kunnen liggen heb ik op mijn pc ingelogd maar hetzelfde euvel blijft...
Is er iemand hier bekend met dit probleem?? En mooier nog, wat kunnen we eraan doen?? Die smileys interesseren hem niet, maar de optie foto toevoegen wel.
Als we vanuit zijn fotoalbum de img tag knippen en plakken in een bericht dan lukt dat wel, maar dat is erg omslachtig.....

Alvast hartelijk dank namens mijn vader....

Groetjes
Martin

Dat ligt dan aan zijn opties. Ga via "Directe Links" (rechts in bovenste donker blauwe menubalk) naar "Opties Wijzigen". Scroll dan naar beneden tot aan "Diverse Opties". Bij "Tekstverwerker Berichten" heb je een keuzemenu, en daar moet je "Geavanceerde Tekstverwerker - WYSIWYG" kiezen. Daarna helemaal onderaan "Wijzigingen Opslaan" aanklikken.

Hierna zou het goed moeten gaan. Succes!!!

Groet,

Ad Bakker

PS
Je moet dit dus wel doen als je als je vader bent ingelogd

Alle tekst-opmaak tags, met uitleg, de BBcode link in het kadertje links-onder elke discussie
Modelbouwforum.nl - Lijst vB-codes

• Meer
  • tekst
    italic.gif
  • opmaak
    underline.gif
  • tags
  • insertunorderedlist.gif

1. en
  2. codes
  3. in
    bold.gif