Hype grob gf200

Heeft iemand ervaring met dit toestel?? ik kan hem op dit moment kopen en het model spreekt mij erg aan maar ik kan er erg weinig over vinden op internet en dan ook nog eens tegenstrijdig :?

Groete Dennis

Niemand ?????
het gaat om deze:

582.jpg

nou ja dan horen julllie het binnenkort van mij :wink:

groetjes

't ziet er een heel mooi model uit, lijkt me wel niet echt een beginnerstoestel, is een jet :), dan wel zonder impeller maar met buitenmotor, welke motor wordt hier eigenlijk voor gebruikt?

normaal een speed 600 maar ik ga er toch wel een brushless opzetten ik heb nog een stel 2200mah 11.1v lipo liggen en een tsunami 20 regelaar dus alleen nog een leuke motor erbij :wink: dus als iemand nog een sugestie heeft.....op een stukje wat ik op internet heb gevonden hadden ze het over :
Jeti Phasor 15/4 Brushless con
regolatore Jeti 3Ph40. Questo motore, con
7 celle da 2400 mAh ed un’elica 8 x 6,

maardeze motor vind ik toch behoorlijk prijzig :wink:

Groetjes Dennis

Ik heb hem binnen super mooi kistje alles zit goed in elkaar en alle kleindelen zien er ook super uit ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat met de bouw maar ik ben er zo op het eerste gezicht niet bang voor want alles ziet er dus netjes uit ik zal binnen kort eff wat foto's gaan plaatsen maar m'n vliegtuig licht op dit moment nog op de vereniging :? maar welke motor zal aan de eisen voldoen ik denk wel dat het een redelijk snel vliegtuig zal worden (zo te zien aan de spanweidte, vleugelprofiel en de romp/vleugelverhouding) de spanweidte bedraagt ong. 1.10m
en gewicht week niet :fadein: maar ze geven een speed 600 op als motor maar ik wil er dus een brushless in

M.V.G.

hier zijn dan de eerste foto's van m'n vliegtuig een kleine deze heeft eeen spanweidte van 1.40m
dsc001433ga.jpg

Zo zat het vlieguig in de doos alles ziet er super strak uit en alles zit er bij tot op de kleinste dingetjes
dsc001446rt.jpg

En zo moet hij er oneveer uit gaan zien als deze klaar is
dsc001456or.jpg

Met Vriendelijke Groet Dennis v Huisstede

van wat is de romp gemaakt blinkt heel wat :lol:
mooi kistje trouwens!

greets

De romp is van gfk met carbon roofing versterkt de vleugels van piep met abachi beplankt en hoe ik er aan kom..?? via marktplaats nieuw in doos :lol: en ik moet zeggen zeker geen miskoop :wink: nu nog eff kijken wat voor'n motor er in zet misschien wel de aangegeven speed 600 en normale accu's lekker zwaar en gang is alles :wink:

M.V.G. Dennis

Het schiet lekker op deze is bijna klaar :lol: alleen m'n vleugel bevestigen accu/regelaar en ontvanger erin en gaan met die banaan (nog eff sparen voor de accu en regelaar :wink: ) maar eigenlijk heb ik er toch liever een brushless in om dit moment wordt ie toch wel erg zwaar :? misschien nog eff doorsparen :wink: nog goeie opties???? :P Foto's

dsc000737os.jpg

dsc000775qd.jpg

(toch wel handig zo'n mobiel met camera :wink: )

Groetjes Dennis

Hallo Dennis.

Ik heb de grob Gf200 vorig jaar gebouwd. Het is een goed vliegende kist.
Je kan er langzaam en snel mee vliegen en heeft een mooi vliegbeeld. De motor waar ik mee vloog is een tyhoon 15/10 en de regellaar'is een Tsunami-30. En de accu was een lipo 3 cellen en 2000MA.

Groetjes Ton Zegers

http://img90.imageshack.us/img90/5660/12222473gr.jpg

[edit Niek: plaatje max 640x480 aub]

kijk dat is mooi ik heb namelijk nog een 15/10 met tsunami 20 regelaar 2200 mah lipo's :lol: wat voor een prop had je erop??? wij gaan trouwens in mei met hemelvaart een weekje naar texel met de vereniging (al uhh heeeel veel jaar) hier gaan wij helling zweven en wat elektro vliegen waar vliegen jullie op texel???

Groetjes Dennis

Kan die pic effe wat kleiner? Ik vind et een interesant model, maar ik schrol me gek om et stukje te lezen....

Hallo Dennis,
Ik had er een prop op van 9x6 apc.
De speed 600 met 8 cellen is voor dit model te zwaar.
En waar vliegen jullie dan als jullie op tessel zijn.
Ben zeer benieuwd, ons vlieglandje ligt aan de
westerweg nabij Den Burg. Je bent altijd van harte welkom.
Momenteel vliegt de grob in Duitsland,want ik heb hem verkocht aan een duitse vliegcollega,(ik heb er wel spijt van).
groetjes Ton Zegers.

wij doen daar altijd op de helling vliegen dit is afhankelijk van de windrichting onder de vuurtoren bij de pond of bij lancasterdijk en we vliegen met onze electro bakjes om de boederij die we altijd afhuren deze boederij staat vlak bj de slufter op de slufterweg http://www.elc1950.nl/fotos2005.php hier staan leuke foto's hoe wij daar vliegen en onder evenementen vind je ook nog verslagen en nog wat foto's

Groetejs Dennis

vanavond dan uiteindelijk toch maar even gaan vliegen ondanks de harde wind maar ndaks dat vloog het toestel heerlijk hoefde weinig te trimmen en alles ging eigenlijk vanzelf..... kwam ze vandaag ook tegen op de beurs in dortmund 108euries

groetjes

Ik zag em ook hangen en moest gelijk aan dit topic denken. :P Volgende keer een filmpje laten maken van die mooie liner hoor! ;)

Back