Hype Interceptor vraagje

Iemand ervaring met deze kist??
Zoek een leuk edf kistje.

Interceptor-Jet-Brushless-ARF-040027-1030_b_0.JPG

Heb iets gelijkaardig zijnde een robbe vectorjet.

Er zijn naar mijn mening betere edf op de markt in ongeveer dezelfde prijsklasse (squal bvb)

Vliegt zeker wel maar moet het echt hebben van snelheid, bij trager vliegen iets minder controle

Staat een erg mooie edf kist koop in de 2e hands sectie, een HET RC Sniper.

Mooi ding voor het geld :)

Link

PS: ik ken de verkoper niet, en het is dat ik hem momenteel zelf niet kan betalen ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Fan is zwaar uit balans voor zogenaamd PnF toestel

Spatte na 2 minuten bij een clublid uit elkaar.

Dat was de korte ervaring met de Hype interceptor.

Zelf nog niet mee gevlogen maar hij ziet er wel mooi uit.

Stevo

Staat een erg mooie edf kist koop in de 2e hands sectie, een HET RC Sniper.

Mooi ding voor het geld :)

Link

Die is het dubbele van wat de hype kost ;) en die sniper zou ik thuis in de achtertuin niet durven vliegen... En ik heb 2de hands afgezworen..

Hmm de fan kan dus uit balans zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm de fan kan dus uit balans zijn.

Hoeft geen drama te zijn zoals bij dat clublid maar iets wat je voordien kan aanpakken en moet nalopen.

Heb zelf de FW190 van Hype en heb de onderzijde van de vleugel moeten openmaken om de Bel cranks opnieuw te verlijmen, indien ik het niet had gezien of opgemerkt laten de gevolgen zich raden.

Nu het is een hobby ;)

Stevo

Vond het zo"n geinig ding dat ik hem met dit clublid gewisseld heb voor een HK Fox om het adrenalinepeil wat meer op "stevo" niveau te krijgen.

Fan werd kosteloos vervangen door Hype/Kyosho en zag er op het eerste gezicht in balans uit dus dat was wel netjes en nu komt het :

Na 3 minuten vliegen andermaal een Brushless motor die over zijn toeren ging, gas eraf en netjes in het lange gras kunnen neerzetten.

Andermaal waren alle bladen van de fan verdwenen.......die fan is gewoon bagger punt! Jammer dat een EDF valt of staat met de aandrijving (maar dat is met ieder motorvliegtuig zo....)

Geen schade buiten een zielige tunnel waar ooit een fan in gezeten heeft.

Maar even het internet afschuimen op zoek naar een "waardige vervanger" als fan
Stevo

Back