A
Anonymous
Guest
llow mensen,
zoals velen ben ik ook nieuw op dit forum en wens wat goeie raad te vragen aan de iets oudere rotten in het vak
Ik zou dus graag beginnen met het vliegen met een rc vliegtuigje maar ik zit toch met twijfels. De winkel het dichtst in mijn buurt is naar ik weet de modelbouwwinkel Verborgh in Gent. Die man heeft wel enkele modellen hangen enzo en hij raadt mij de Hype Simple Fly aan om mee te starten. Twee kanalen, alles in 1 doos, makkelijk in elkaar te zetten en eigenlijk een zwever met een motor om het beestje op hoogte te krijgen. Zag er mij niet slecht uit, 200€ en ik ben volledig gezet. Mijn vraag nu, iemand ervaring met dat merk of model? Of is zo een semi-zwever niet echt goed om mee te leren vliegen? Mijn twijfels komen vooral door het feit dat er over dit merk hier nooit gesproken wordt, laat staan over het model. Ook op het net is er eigenlijk niks over te vinden, of zoek ik niet goe? :? Dank bij voorbaad!
Monty
zoals velen ben ik ook nieuw op dit forum en wens wat goeie raad te vragen aan de iets oudere rotten in het vak

Monty