Gefeliciteerd!
Makkie he!
Het is inderdaad de eerste start met zo'n ding wat eng is.
Kan me nog goed de eerste start herinneren van mijn eerste hotliner, ergens in 1998.
Ding was brushed, motor alleen woog al bijna een kilo, dan nog een nicad of 20 erin.
Vliegklaar 2800 gram.
En met de gedachte.. dit kan nooit vliegen..
Nou, wel dus.
Ook dat ding vloog zo mijn hand uit.
Nu is het uurtjes maken, lekker vliegen met dat ding.
Mocht je ooit zin hebben om eens mee te vliegen met F5B dan ben je welkom.
Ook met jouw model kan je heel veel lol hebben.
Pas wel op, als je eenmaal meegedaan hebt ben je verslaafd, dan zal het sparen worden voor een Hawk F5B.
Grts Gert-Jan
Makkie he!
Het is inderdaad de eerste start met zo'n ding wat eng is.
Kan me nog goed de eerste start herinneren van mijn eerste hotliner, ergens in 1998.
Ding was brushed, motor alleen woog al bijna een kilo, dan nog een nicad of 20 erin.
Vliegklaar 2800 gram.
En met de gedachte.. dit kan nooit vliegen..
Nou, wel dus.
Ook dat ding vloog zo mijn hand uit.
Nu is het uurtjes maken, lekker vliegen met dat ding.
Mocht je ooit zin hebben om eens mee te vliegen met F5B dan ben je welkom.
Ook met jouw model kan je heel veel lol hebben.
Pas wel op, als je eenmaal meegedaan hebt ben je verslaafd, dan zal het sparen worden voor een Hawk F5B.
Grts Gert-Jan