Hyperion 1210i

Ik heb eens even op aircraftworld gekeken en de prijzen zijn niet veel lager vind ik, zo kost de 0610i duo 279U$ , dat is ca. 175 euro's en dan komt daar nog verzendkosten bij en als je pech hebt invoerrechten, BTW en douanekosten.....
In europa betaal je ca. 200euro voor de lader.

Hier nog een test gevonden door gerd giese :

*** Hyperion EOS 1210i

Plus & Minus
+ Einzellspannungsanzeige und -auswertung mit dem LBA 10-Net
+ Li-Ph werden unterstützt
+ handliches Format in dieser Leistungsklasse
+ kostengünstig
- bricht bei 45V auf 155W ein

Dus besteld bij air craft world shop? Enig idee wanneer hij zal toekomen. Hou ons in ieder geval op de hoogte. Ben van plan ook zo eentje te bestellen.

Normaal duurt het 5 werkdagen en dan heb ik iemand voor de deur staan met een pakketje uit japen.
Ik zal het hier posten als hij er is.

5% off and Free shipping on all International orders over $50

Dat jullie het even weten! Bishop Power Products

*4th of July Sale! From 7-2-08 to 7-6-08 Save over 5% off and Free shipping on all Domestic and International orders over 50 dollars!

*Use web code: TP15 on checkout to receive an additional 15% off any Thunder Power Charger or Pack1

Bizarre manier van korting geven. Dus als ik het goed begrijp heb je een korting van 5% als je besteld van in de periode van 02/07 tot 06/07. En moet je ook geen shipping cost betalen dan. Waar bestel je het best? Bij Bishop of AC

Bizarre manier van korting geven. Dus als ik het goed begrijp heb je een korting van 5% als je besteld van in de periode van 02/07 tot 06/07. En moet je ook geen shipping cost betalen dan. Waar bestel je het best? Bij Bishop of AC

Misschien heeft het iets te maken met Independence Day ;)

@Tadango: 'helpen' ze op eigen initiatief of moet je ze 'een handje helpen'?

P.s.: Wel apart dat ze alleen oplettende bestellers die extra korting op de Thunder power charger geven *Use web code: TP15 on checkout to receive an additional 15% off any Thunder Power Charger or Pack1

Laatst bewerkt:
Back