hyperion 1420 van solo naar sync maar hoe

Beste Allen,

Ik wil graag 2x 4s laden maar krijg de lader niet van solo af.

ik houd enter vast na instellen van de juiste laadinstellingen
hij gaat dan naar charge start solo mode dan zou ik op enter moeten kunnen drukken en sync mode moeten kunnen kiezen toch?

Of moet ik eerst 2 balancers selecteren A en B?

een 1420 laad tot 14s in solo mode.
wel beide balancer boards aansluiten!

een duo lader moet wel in sync voor 2 pakketten.

okee op solo dus...

alleen geeft de lader dan aan dat de lipo niet goed aangesloten zit..

Moet ik van de 2 lipo's een plus en min aanelkaar(wordt dan 8s) doen en de andere plus en min naar de lader of alle 2 de lipo's een plus en min vanaf de lader...

okee op solo dus...

Moet ik van de 2 lipo's een plus en min aanelkaar(wordt dan 8s) doen en de andere plus en min naar de lader.

als je met de 1420 als 8s packet wilt laden dan in serie. De lader instellen als een 8s pakket en beide balancer boards gebruiken. Zo laat ik mijn 10s pakketten voor de logo ook.

Bob

Moet er eigenlijk nog een keer een printje voor maken, maar zo gaat het ook.

o91k.jpg

nou hij start wel met laden na enige moeite omdat hij eerst aangaf no balancer, ik dacht misschien heb ik de aansluitvolgorde verkeerd uitgevoerd...

na enige tijd laden in solo mode 8s kon hi en low balancer aflezen gooit hij hem eruit en zegt battery output connect error...???

ik heb een handleiding met afbeeldingen maar die is van de duo en die heb ik niet maar zal wellicht hetzelfde zijn?

heb hem gekocht hier op het forum en hoop niet ergens genaait te zijn!

je gebruikt wel de juiste balancer boardjes ?

zo ja, alles aansluiten maar niet starten. In je balancer menu de cellen laten zien en dan even jutteren aan de connectors Als er (enkele) cellen van spanning veranderen is het tijd voor wat nieuwe kabels.
Ik moet van tijd tot tijd de kabeltjes tussen het balancer board en de lader vervangen ( +/- 1 keer per seizoen ) om dat deze rot gaan doen.

het zijn de hyperion bordjes ik ga je tip gelijk uitvoeren.

dacht zelf dat bordje B niet functioneerde A doet het prima want appart (1x 4S) van elkaar werkt het wel

het kan idd slecht contact zijn ....hope so!

Bedankt voor je tip bobt!

hmmm A haperde net dus allemaal even losgehaalt en met electrocleaner schoongemaakt...

Voor nog draait hij nu op alleen Bordje A

Eerst even weer 2 leegvliegen met de hexa.....

kan er bijna niet tegenaan vliegen haha

Back