Alleen al op basis van de service van AXI is die meerprijs al te verantwoorden.
Ik heb in mijn begin tijd de AXI 5330 behoorlijk mishandeld, magneten los (te grote prop met te veel timing), lagers door de motor (greppeltje gepakt) etc. In alle gevallen is de motor kostenloos (ok, alleen verzendkosten naar AXI) omgeruild voor een nieuwe.
Beste deal ooit was op de zondag voor een wedstrijd mijn kist de grond in door iemand die het gebruik van knijpers niet snapt (knijpers waren in de tijd voor de 2.4Ghz de enige methode om te voorkomen dat mensen op hetzelfde kanaal zaten). Kist weinig schade, maar lagers van de motor stuk en mogelijk een slinger in het huis. Zondag avond gemaild met de melding dat ik de week erop weer een wedstrijd had, maandag ochtend bericht dat er een nieuwe motor onderweg was. Of ik de oude ff wilde opsturen....
Daarmee zeg ik niet dat de hyperion geen goede motor is, maar zoals gezegd de AXI is bewezen. Als je van experimenteren houdt prima, maar het zijn geen indoor motortjes en soms is de ombouw van de ene motor naar de andere motor achteraf 'lastig'
Succes met je keuze.... ik hoor graag je bevindingen