Heeft iemand van jullie al eens zoiets idioots meegemaakt?
Ik koop over de hele wereld maar dit slaat werkelijk alles.
Bij Hobbyking heb ik een oud email adres wat weliswaar nog werkt, maar ik ben van plan dat te beëindigen.
Dus is het logisch dat je dan je email adres wil wijzigen.
Dat gaat daar dus niet. Dan moet je een support ticket inschieten om dat te laten doen.
Ze vragen voor allerlei zaken, let vooral op punt 1:
1. Valid Identification ID such as Passport, Driver's license and etc.,
2. Previous Order(Please kindly provide the Shipping Address.)
3. Account Name
4. Order Number( at least one if any)
Ik kon ze 2 t/m 4 gewoon geven en ook vanaf het werkend email adres waarmee ik geregistreerd ben, maar weiger pertinent om ze een copie van een van de onder 1 genoemde zaken te geven.
Er is bij mijn weten geen enkele webshop ter wereld die dit vraagt, daarnaast als je als nieuwe gebruiker registreert hoef je voor zover mij bekend ook niet zoiets aan te leveren.
Dus dan protesteer je en krijg je deze zogenaamde reden:
Nou nee dat understand ik dus niet, want dat ik al mail met m'n eigen email adres en aan vraag 2 t/m 4 kan voldoen is al meer dan voldoende bewijs.
Immers oude order id's kun je in de webshop niet terug vinden.
Hoe dan ook, ik vind het een heel vaag verhaal en mijn vertrouwen in die club is gedaald van 100 naar ongeveer 0 want een ID of zo is nergens voor nodig, behalve misschien voor misbruik lijkt me.
Dus dan maar geen email adres wijziging, heel misschien een nieuw account alhoewel m'n bestelling inmiddels al elders gedaan is.
Iemand al eens zoiets raars meegemaakt bij een webshop?
Of wat vinden jullie van deze onzin?
Ik koop over de hele wereld maar dit slaat werkelijk alles.
Bij Hobbyking heb ik een oud email adres wat weliswaar nog werkt, maar ik ben van plan dat te beëindigen.
Dus is het logisch dat je dan je email adres wil wijzigen.
Dat gaat daar dus niet. Dan moet je een support ticket inschieten om dat te laten doen.
Ze vragen voor allerlei zaken, let vooral op punt 1:
1. Valid Identification ID such as Passport, Driver's license and etc.,
2. Previous Order(Please kindly provide the Shipping Address.)
3. Account Name
4. Order Number( at least one if any)
Ik kon ze 2 t/m 4 gewoon geven en ook vanaf het werkend email adres waarmee ik geregistreerd ben, maar weiger pertinent om ze een copie van een van de onder 1 genoemde zaken te geven.
Er is bij mijn weten geen enkele webshop ter wereld die dit vraagt, daarnaast als je als nieuwe gebruiker registreert hoef je voor zover mij bekend ook niet zoiets aan te leveren.
Dus dan protesteer je en krijg je deze zogenaamde reden:
I understand that you are not comfortable to provide your Valid ID. However, please be informed that your personal information will be used only for verification purposes. I can assure and guaranty that your personal information is 100% safe from us. I hope you understand.
Nou nee dat understand ik dus niet, want dat ik al mail met m'n eigen email adres en aan vraag 2 t/m 4 kan voldoen is al meer dan voldoende bewijs.
Immers oude order id's kun je in de webshop niet terug vinden.
Hoe dan ook, ik vind het een heel vaag verhaal en mijn vertrouwen in die club is gedaald van 100 naar ongeveer 0 want een ID of zo is nergens voor nodig, behalve misschien voor misbruik lijkt me.
Dus dan maar geen email adres wijziging, heel misschien een nieuw account alhoewel m'n bestelling inmiddels al elders gedaan is.
Iemand al eens zoiets raars meegemaakt bij een webshop?
Of wat vinden jullie van deze onzin?