Iemand bekend met de Pace F4?

Ik zit met de geachte te spelen mijn F3J te verkopen en zit nu naar deze kisten te kijken. zo te zien veel waar voor je geld, maar klopt dat? Iemand ervaringen met deze kisten? er zijn ook 3 varianten, van licht naar extreem.. welke te adviseren voor hollandse thermiek en wasserkuppe?

Link hier!

Vriendelijke groeten,
Jeroen

Jeroen,

ga eens zoeken op RC-network.de.
De ontwikkelaar van de Pace is daar lid en heeft de bouwfases van de prototype's uitvoerig beschreven.

Carbon uitvoering is zo van het type dat je iemand mee dood kan meppen om vervolgens zonder "een centje pijn" verder te kunnen vliegen.

Kwaliteitszwever gebouwd in Duitsland, degelijkheid dus.
Afahnkelijk van je vliegstijl zul je een keuze moeten maken, altijd nette landingen, of ruig hellingwerk of zelfs fors DS'en? Zo grofweg liggen de verschillen. als jij het hebt over de Wasserkuppe dan vraag ik mij af of je dan niet je doel een beetje voorbijschiet. De Pace kan véél meer dan een rondje Waku.

Advies: lezen bij de oosterburen!!!

Hans

ik begrijp dat hij dus flink overgedimensioneerd is qua sterkte :).. niet vreemd.. voordeel is wel dan dus dat ie wat langer mee kan ;)..

toch nog vraagjes: kent iemand het profiel? en is zwart geen probleem in de zon?

Jeroen,

je moet gewoon Daniel Lesky even mailen, doet helemaal niet geheimzinnig over profielen of het ontwerp.
De kisten zijn niet sandwich of vacuum, zijn puur carbon.
Zijn dus niet de allerlichtste modellen.
Ze schijnen voor F3J niet geschikt te zijn omdat ze de krachten niet aankunnen.
Maar zoals ik al zei, gewoon Daniel een mailtje sturen, die zal je alles vertellen.

GJ

http://www.leskycomposite.at/

Daniel heeft vanaf vandaag weer een nieuwe kist in het programma, de 4,9m tellende Pace competition:

com01.JPG

com02.JPG

Het ziet er naar uit dat de vleugelhelften van de VX aan een nieuw vleugelmiddendeel zijn geknoopt.

Laatst bewerkt:
Gaat je net gekocht F3J alweer de deur uit?

Ik kende de Pace al en heb met veel genot een tijdje terug zijn verhalen gelezen op rc-network.de

Enne inderdaad wel voor de grote jongens gaan he! :D

Groet,

Lyckele

Back