iemand die heli repareerd omg almere..?

Hoi is er iemand die tegen een vergoeding heli's repareerd.. (nakijkt)?
het gaat om een lama V3 en een honeybee king V2.
Ik hoop dat er iemand in de omgeving is die dat doet.
Weet niet of je dit mag vragen hier en of dat ergens anders wel kan als het niet mag mijn excuus..:$

groetjes Nick

ik zal morgen even de plaats in me profiel zetten bedankt voor de tip!(zit nu via gsm) Uhm me problemen zijn: bij me lama was me as krom deze vervangen naar niet helemaal goed gegaan helaas krijg nu me heli helemaal niet meer goed ging alle kanten op wat weer op crash uitliep en dan me king daar is ook iets mee aan de hand waarom hij niet meer stabiel is wil ze nu gewoon x goed gemaakt hebben vandaar dat ik het door iemand goed wil laten doen zodat ik met goedde heli verder kan gaan met me nieuwe hobby. Het liefst in de buurt natuurlijk ik woon zelf almere buiten wou het al via winkel laten doen maar die heeft het te druk groetjes nick hebben

Laatst bewerkt:
Als je er helemaal niet uit komt moet je maar een keer naar steenwijk rijden..
Een avondje klussen en testen op de paal en dan zal het allemaal wel weer vliegen..
Zeker de King2 want daar heb ik de nodige onderdelen van opvooraad..
Kom je er dus nergens mee uit doe me dan eens een PBtje..

Benno

bedankt voor je reactie. Ik wacht ff af of er miss nog iemand van dichterbij reageerd. Aangezien het meer dan 100 km rijden is maar in ieder geval bedankt voor het aanbod!
Posted via Mobile Device

hey
stuur ff een pbtje met het probleem en je locatie in almere waarschijnlijk kan ik wel wat voor je betekenen.

groetjes Richard

ja maar dat is echt een vliegclub en zover ben ik nog niet en heb ik ook niet de tijd voor..:$
Nee hoor, we zijn gewoon een clubje vrienden die allemaal van helivliegen houden, en er zijn er zat die net beginnen. Kom gewoon eens langs om te kijken, we vliegen geregeld op Pampushout en er zijn er zat die je willen helpen.

Moet je inderdaad gewoon doen.
Maakt niet uit hoe ver je bent of wat je vliegt.
Je krijgt op een middagje meer informatie dan je denkt, en het is zowiezo mooi om te zien wat er allemaal mogelijk is binnen de hobby.
Veel van die mensen zitten inderdaad ook bij een club, en zijn allemaal eens begonnen.
Juist als je nog niet zo ver denkt te zijn, moet je daar gebruik van maken.
En bij een club gaan is juist voor beginners enorm aan te raden.
Als je namelijk wel zo ver bent, dan heb je niet zoveel advies meer nodig en kan je het anderen uitleggen ;)

Eric

Ja dat is zeker waar alleen heb ik niet veel vrije tijd momenteel heb het erg druk dus vlieg nu tussen alle drukte door maar een keertje kijken kan natuurlijk geen kwaad. Vind het allemaal heel leuk dus dat kan geen kwaad

Back