Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lijken wel veel op een Goblin 700 Helicopters, qua opbouw. Enigste verschil is het onderstel. Ik ken dit type niet zo, maar je zou er via google en andere bronnen wel uit komen wat prijs en kwaliteit is.
Net even gegoogled, het is een cloon van de Goblins Heli's. Misschien toch te overwegen om voor betere kwaliteit te gaan? Het is maar een ideetje. Succes met je keuze en een veilige vlucht.
Bedoelde hier alleen maar te zeggen, dat de heli die ts aangaf, wel erg veel lijkt op een goblin heli. Of de kwaliteit dan beter is weet ik niet , maar ik wou alleen maar zeggen dat hij misschien voor beter materiaal kan gaan, dan alleen maar "clones" te halen, waar misschien na een paar vluchten alles weer moet vervangen worden.
Sorry hoor, ik geef enkel hier mijn mening, maar blijkbaar zijn hier weer van die beter wetertjes die tegenstrijdige meningen hebben. Wordt ondertussen beetje van dit forum.
Niet alles is zo geschreven als je het denkt
Das nadeel van forum... Tis vast niet bedoeld als afzeiken
De meeste autos lijken op elkaar... maar toch hebben we allemaal niet dezelfde auto
Hoewel ze in basis gelijkheden hebben (wielen chassis dak kofferbak lampen ventieldopjes, etc)
Als je "erin" zit, zie je hele duidelijke verschillen, maar anders als gauw niet... Zo is het hier ook een beetje..
Ik heb van alert de devil 450 en moet zegen kwaliteit is goed maar instructies mogen iets beter wat betrefd inboren van de staart.
bij het inboren van mijn staart op de aangegeven punten is deze bij mij gaan scheuren.
dus wees voorzichtig met dit maar wel heel precies anders kom je niet uit met de torqtube.
ff over de kwaliteit, tis mijlen voorbij HK en copterx en die zooi....afwerking is goed, alleen t plastic is minder. maar ze staan bij mij net onder align kwa totaal
Dit heeft niks met Goblin clone te maken.
Het is inderdaad gewoon een T-rex 450/480 (stretched) met boddy aka Goblin erom heen.
De kwaliteit is zeker goed ik heb er al een paar onderdelen zoals FBL kopjes voor de 450 pro van gekocht en ze moeten zeker niet onderdoen in mijn opzicht voor Align.
kijk mooi om te horen
ik ga het althans proberen en zal hier posten wat mijn bevindingen zijn.
heb nu alleen even andere dingen aan mijn kop dus moet het project even verschuiven
Net wat Anko ook al aangaf
De kwaliteit doet niet veel onder aan die van een Align
Ik vlieg nu zelf ongeveer een jaar met een ALZRC450pro v2 maar nog nooit een probleem gehad.
Dus over het merk ALZRC niks dan lof en ze hanteren mooie prijzen voor hun spares