iemand ervaring met ALZRC helicopters?

Tja moeilijk zo'n keuze!
Maar ik zou dan voor een 450 gaan want daar hebben ze spares genoeg van en van de 480 weet ik niet!
Misschien zijn die wel hetzelfde hoor want als ie alleen gestretcht is dan zijn de meeste spares wel gelijk denk ik!

Succes met je keuze en de kwaliteit is echt goed!

Zojuist de 450 fast besteld :mrgreen:

Ben benieuwd
Nu nog even de setup uitzoeken word in iedergeval weer met de beastx
Nick

Je wilt hem vliegen met de beastx?
Moet dat dan digitale of analoge servo's zijn?

Als je analoge zoekt is dit misschien iets?

lijken me inderdaad geen slechte servo's
ik hoop dat ze goed genoeg zijn voor 3D, welliswaar geen hard 3D is voor de basis figuren :p

Ik denk het wel!
Ik kijk dan naar wat voor servo's Align heeft voor een 450fbl en dan kom ik op de DS415M en er zit wel wat verschil in maar niet zo veel.

De Align servo's zijn iets sneller en misschien iets sterker maar voor de basis 3D figuren moet het wel kunnen denk ik!

yep.....:mrgreen: wil het verschil van kwaliteit nu eens zelf zien en ondervinden hoe deze budget heli zich houd na een aantal vlieguren.
en natuurlijk zal ik het hier gaan posten....:p

Nick

nu ff wachten op de post maar dat duuu............rd zo lang:(

hahaha

Nice, ik ga er ook zo eentje bouwen denk ik, welke receiver ga je gebruiken Nick en welk Flybarless systeem ?

Laatst bewerkt:
ik ga hem uitvoeren met de beastx met of 1 sateliet omdat het toch een 450 size is of met een spectrum ontvanger erbij.

dan heb ik op alle 3 mijn heli´s dezelfde flybarless systemen :mrgreen:

zien er wel cool uit die heli's he?

alzrc_devil450_fast_02_typea.jpg

SKU058080.01.jpg

ik hoop dat ik de eerste kleuren combi krijg die vind ik persoonlijk mooier
maar kon bij de site waar ik hem besteld heb geen kleur kiezen.....
Nick

Hou wel in gedachten dat RC711.com niet direct de snelste zijn om te leveren, althans dat is mijn ervaring naar BE.

Back