Iemand ervaring met de Losi Micro-T?

• Topicstarter Topicstarter ward.walks.on.nitro
  • Startdatum Startdatum
wil je echt goedkoop en veel parts moet je bij rcmart.com zijn, ik heb vandaag mijn bestelling binnen gehad :D

pakketje%20009tn.jpg

Klopt ook btw.

Maar ik persoonlijk ondersteun liever een Nederlandse winkel.

Als iedereen in het buitenland zijn of haar spullen aanschaft dan kunnen alle modelbouwwinkels dadelijk zijn deuren sluiten. Omdat er geen zaken meer gedaan kunnen worden.

Je zegt maar dat er in het buitenland goodkoper is maar dat is alleen omdat je geen btw en doaunerechten hoeft te betalen. Als je de kosten erbij optelt dan kom je net zo duur uit en meestal moet je nog langer wachten ook nog totdat de goederen ingeklaard zijn.

Dus wat is goedkoper!

bvandijk zei:
Als je de kosten erbij optelt dan kom je net zo duur uit en meestal moet je nog langer wachten ook nog totdat de goederen ingeklaard zijn.

Dus wat is goedkoper!

Dat je langer moet wachten durf ik zo niet te zeggen hoor. Heb ook al enkele malen spullen besteld uit amerika voor mn losi mlst.
De donderdag besteld, de woensdag in huis. Als je het moet bestellen bij je lhs moet hij de bestelling doen bij graupner omdat zij verdeler zijn in europa. Hebben zij het niet op stock dan moeten zij het ook laten overkomen vanuit de us en dan nog eens doorsturen naar je lhs.
Heb dat al 2 keer meegemaakt, mag je vlug 2a3 weken wachten.

bij rcmart heb ik 20 dagen moeten wachten, terwijl er op de site staat 3 dagen processing en 5 dagen verzenden met EMS (had ik gekozen). BIJ de status stond Duane controle pending, alleen geen invoerrechten hoeven betalen gelukkig.

Maar ik heb pas ook het een en ander bestel bij RCvulture. En voor de meeste delen ga ik ook hier in nederland, vooral ook om de snelle leveringstijd. Maar als ik veel spullen die in nederland niet te krijgen zijn of 2x zo duur zijn, ga ik wel een naar het buitenland.

Me onderdelen zitten in de micro-T, alleen ik wacht nog op me LIPO. Dat ding gaat echt vliegen :evil:

Weet dat het oud is maar even om de draad misschien weer op te pakken ook omdat het winter word. en omdat ik van de zoekmachine dit keer niet veel wijzer word.

Zijn er nog mensen met een lossi micro t
Zou graag hun ervaringen horen. en waar het gekocht is.
Of misschien andere modellen?
Ben ook opzoek naar een winkel die het verkoopt in de buurt.(helmond eindhoven)
alle info is welkom
gr

Back