Iemand ervaring met een LRP s10 Blast

Ben van plan om in de nabije toekomst ook eens wat competitie 4wd buggy te gaan rijden en heb op het internet een goede review gelezen over de buggy.
Heeft iemand er al ervaring mee?

Kan de Lrp voor een schamele 115€ kopen, dit wel zonder electronica... dus nog een ontvanger en servo aankopen. Ben van plan om men Gm Genius90A vanuit men Bullet voor de buggy te gaan gebruiken en mij een nieuwe mamba max pro aan te kopen voor men Bullet. Ik reken zo ff snel een 60€ voor een zender, 50€ voor de servo en een 100€ voor de MMP.

Dus voor 325€ heb ik een competitie waardige 4wd 1/10buggy + een leuke upgrade voor men Bullet Mt.

Doen?

groeten

Zou dan net iets bijleggen en een competitie buggy te kopen :$
De LRP zal je nergens op de races veel tegenkomen...

Beter iets dieper in de buidel tasten voor een B44.1, Durango DEX410 CAT SX3 of dergelijke...

Ik zou je gelijk geven moest ik echt serieus competitie willen rijden, maar ik ben nog niet overtuigd van 4wd buggy... wil op deze manier te weten komen of ik 4wd buggy wel iets vind, en tegelijkertijd eens een feel krijgen van competitie rijden.... vind ik het echt fijn, zal ik idd wel overschakelen op een Team associated of Shumacher... voor de simpele reden dat dit veel gebruikte buggy's zijn in de competitie in belgie en er dus altijd wel reservestukken aanwezig zullen zijn.... maar 300€ voor een leeg chassis zonder zeker te zijn dat het wel men ding is leek me wat ..... Riscy? :)

En oh ja... in die Lrp kunnen men Robitronic 2s packs gewoon in... in de b44 en dergelijke moet ik overschakelen op 2 x1s .... weeral veel geld extra :p

Back