iemand ervaring met glow wire

zoals het onderwerp al zegt iemand ervaring met glow wire?
is dit makelijk te bevestigen en hoe?
makkelijk aan te sluiten?
wil dit op mijn trex 500 maken zal hiervoor een extra lipo gaan gebruiken
want deze moet aangesloten worden op 7-14v en mijn lipo's hebben 22.2v
gr Nick

images

Laatst bewerkt:
Aftakken van je balancer draadje;) kan je gewoon 2 of 3 cellen van de 6 gebruiken. dat is in ieder geval hoe ik mn nacht setups brandend hou.

Aftakken van je balancer draadje;) kan je gewoon 2 of 3 cellen van de 6 gebruiken. dat is in ieder geval hoe ik mn nacht setups brandend hou.

oke maar hoe word de glowwire bijv op de canopy bevestigt gelijmt / plakband ?
gr nick

NOOIT via de balanceer van de hoofdaccu aftakken. Je brengt hiermee onbalans aan in de accu en dat is erg slecht.

NOOIT via de balanceer van de hoofdaccu aftakken. Je brengt hiermee onbalans aan in de accu en dat is erg slecht.

dan doe je t verkeerd... ;) ik heb 6S pack, en 4 lichtdraden, welke op 12v werken....pak dus met elke streng een aanliggende 3s op de balance draad en je accus blijven keurig in balans.

En zelfs al zou je dat niet doen, een led lichtstreng gebruikt op 2s lipo ongeveer 150 tot 200mA, dat is in 5 minuten vliegtijd een miliampere of 30? zoiets trekt een beetje balancer echt wel weer recht hoor...;)

ik zelf gebruik ledstrip voor mn nachtsetups en daar zit vaak gewoon een lijmstrip op de achterkant al.

Back