iemand nog sugesties

• Topicstarter Topicstarter TheFish
  • Startdatum Startdatum
T

TheFish

Guest
als je auto lang stilstaat zeg maar een week of twee à drie moet je dan nog voorzorgsmaatregelen nemen ????[

sommige mensen doen er afterrun in, maar ik persoonlijk heb het nog nooit gebruikt...

wat ik wel doe is de tank leeg rijden zodat er geen brandstof meer in zit die oud kan worden.

en ja, natuurlijk eerst schoon maken zodat niks gaat roesten of lagers vast komen te zitten. dat had ik laatst, zat een lager vast door al het vuil :?

groeten thomas

uhh mijn auto staat geen 3 weken stil alleen als ik op vakantie ben maar dan heb ik hem van te voren ook wel goed schoongemaakt.

ow, die van mij ook niet hoor :D, ook zoiets, koop ik 5 liter om lekker lang mee te doen, gaat het net zo goed snel leeg :roll:, ik rijd geloof ik een beejte veel.

vandaar dat ik dus een economischere auto ga aanschaffen. jawel van groot naar klein, een
HPI micro rs4 (kit), ik vraag hem voor mijn verjaardag :D, al over 29 daagjes :P

groeten thomas

ja ga ook op vakantie maar je moet hem alleen ff schoonmaken das alles heb een onroad dus echt smerig issie niet :D

Back