iemand race omgeving amersfoort

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door cityside, 8 okt 2005.

  1. savage 25

    savage 25 Guest

  2. Gojira

    Gojira Guest

    is wel een mooie open plek stephan, ook zeker om een baantje te maken, ik zal vanavond een meeting posten.

    en er zijn ook wel betere onroad mogelijkheden.

    Misschien de volgende meeting in barneveld voor de onroaders
     
  3. cityside

    cityside Guest

    ik kom dan volgende meeting dan niet

    (ik ga bijna verhuizen duz dat word veel inpakken en mee helpen word duz druk)
     
  4. Patrick_1982

    Patrick_1982 Guest

    Het kleine zeetje is van mijn part perfect. De tegels liggen mooi vlak.
    Mooi werk stephan........super
     
  5. Gojira

    Gojira Guest

    De meeting zal denk ik 19/20 november zijn (puur wat iemand het liefst heeft, zondag lijkt me juist uitstekend omdat deze dag toch wat rustiger is)

    En als je 1 november al over gaat, dan moet het wel kunnen toch.
    Tenslotte moet je ook wat ontspanning hebben toch???


    Ik moet nog effe overwerken vanavond dus het wordt wel wat later dat ik de meeting ga posten.

    Ik post de meeting zowel op deze site als op www.bb-hardware.com
    en dan denk ik wel dat het weer een leuk aantal mensen zal trekken, dus ken je iemand persoonlijk met een rc, of die graag een rc wil.
    En hier niks van weet, mag je die ook mailen.
    Om ze even lekker aan te steken met het rc virus.
     
  6. savage 25

    savage 25 Guest

    ik zou het niet op de zondag doen er staan hier in dit ''dorpje'' 11 kerken dus de mensen die worden dan gek ik zou het daarom maar op zaterdag doen is het wat gezelliger ook vind ik bedankt allemaal nog voor de goede reacties echt toppie!
     
  7. Gojira

    Gojira Guest

    oke ik post hem op zaterdag de 19e
    Wel jammer hoor die kerkgangers op zondag wel doen wat hun willen, en wij niet????
    Ik respecteer kerkgangers wel, maar niet echt dat hun ook bepalen wat wij niet mogen doen op zondag. :evil:

    sorry dat ik hiermee mensen die naar de kerk beledig, maar ik vind zo dat iedereen zelf uitmaakt wat ie op zondag doet... en het gaat dan niet alleen om het lawaai wat de rc's maken

    Maar zaterdag is oke stephan
     
  8. carson

    carson Guest

    Das een mooie plekkie.
    Dus wanneer word het?
    Op welk datum en waar.
     
  9. savage 25

    savage 25 Guest

    ja ik vind het ook wel jammer maar als het ook op zaterdag kan moet je het gewoon op zaterdag doen anders hebben we zometeen 11 kerken tegen ons dat is egt geen pretje whahahaha maar de 19e is goed hoor
     
  10. Blade323f

    Blade323f Guest

    Zie dit topic pas net. Wel top dat er zoveel mensen hier uit de buurt komen.
    Ik rij zelf met een FG MB en een Serpent vector nt. Misschien kom ik ook nog wel even kijken. Maarja zaterdags moet ik werken :( Dus kijk wel even. Het beste is altijd gewoon een meet op zondag :D En tja die kerkgangers doen ook wat hun willen dus kunnen jullie het toch ook gewoon hehe :D
     
  11. savage 25

    savage 25 Guest

    nee die kerkgangers doen ook niet wat hun willen en ik dacht dat je ook wel een beetje rekening met iemand anders kan houden ofniet!!?
     
  12. Patrick_1982

    Patrick_1982 Guest

    Ik ben het wel met stephan eens, ik vindt het sowiezo op een zaterdag leuker (weet niet waarom) en we kunnen best andere mensen respecteren...... maakt toch niet uit of het op een zaterdag is. We kunnen het altijd nog een keer op een zondag doen. Maargoed dit is niet het onderdeel van de topic. Dus het staat nu vast Zaterdag de 19de!!!

    @tino, open jij dan ff een nieuwe topic. eentje die niet zo`n chaos wordt. hehehe
     
  13. madussa

    madussa Guest

    oke lache dus zaterdag 19 november gaan weer racen wie weet heb ik dan ook wel een auto ben dan net jarig geweest dus wie weet :D
     
  14. Gojira

    Gojira Guest

  15. Patrick_1982

    Patrick_1982 Guest

    Dus mensjes even OPLETTEN er is dus een nieuwe topic aangemaakt door Tino.
    Dus NIET hierzo meer gaan type maar in de nieuwe topic.

    Deze staat onder "algemeen" en dan "meetings", kan niet missen.


    Dus nogmaals, niet meer hier gaan typen :p :p
     
  16. Cliaz

    Cliaz Guest

    Toch niet toevallig op 13 november hè. Want dan ben ik ook al jarig :p

    Wordt natuurlijk voor jou wel taart meenemen naar Bunschoten Spakenburg. :lol:

    :evil: Helaas kan ik er zelf niet bij zijn vanwege een weekendje weg naar Rotterdam. :evil:
     
  17. madussa

    madussa Guest

    nee Cliaz ik ben op 10 november jarig maar ik heb al zin in de 19 de dus kom allemaal naar spakenburg :D
     
  18. madussa

    madussa Guest

    ben nu al effe aan het kijken voor een auto ik neem wel een electrishe vind ik wel wat fijner maar wat voor 1 ik er neem ja daar ben ik nog niet helemaal uit. :(
     
  19. Patrick_1982

    Patrick_1982 Guest

    Webmaster!!!!

    Slotje kan er op. Deze meeting is allang geweest.
     
  20. boefje

    boefje Guest

    hoi
    met wat rij je dan offroad of onroad
    ik rij zelf onroad
     

Deel Deze Pagina