iemand vertrouwd met Valbella van BMI?

zou me graag een ARF zwever kopen met ailerons,en mijn oog is gevallen op de Valbella van BMI.

valbella.gif

ofwel de Arosa

mpbmi-arosa.jpg

Zijn er al mensen die ervarignen hebben,of me kunnen vertellen wat de eigenschappen zijn? Het moet wel een goede zwever zijn, met ailerons :) andere suggesties zijn ook welkom(budget tot iets van 150euro)

zeker geen eerste toestel begrijp ik? het heeft namelijk bijna GEEN Vstelling in de vleugel. maar het is denk ik wel een tof vliegertje...

mss ook eens doorbladeren bij "te koop"
daar staan vaak elektro zwevertjes te koop of leuk ander spul dat minder kost dan 150euro ;)
dan kan je er 2 kopen ;)

geen eerste toestel ;) . Heb al heel wat vluchten met brushless disco,meribel,en nog een naamloze brushless zwever,maar wil wat met ailerons :D

maar elektro ook? of mag het ook een puur zweeftoestel zijn?

Electro,of zwever die makkellijk kan worden omgebouwd voor brushless,ofwel een heeeele mooie 2 asser ;)

een zeer mooie kist, alleen ken ik de prijs er niet van :) ook de spanwijdte doet veel aan de prijs ;)

105 euro,spanwijdte van 2533mm . Voor die prijs kon ik hem niet laten liggen ;) nu nog leuke motor setup zoeken op het gemak :)

In Belgie, rc model shop. Was laatste die hij had liggen,had wel nog een discus liggen met ongeveer dezelfde specs'maar zwever versie,maar kan omgebouwd worden,die kost 110euro. Welke motorsetup raden jullie mij aan?
Wil zo licht mogelijk toestel,dus had gedacht aan brushless outrunner kV+/- 1000, gewicht tussen 70 en 90 gram.
Heb een Pro Tronik op mijn meribel zitten,en die gaat heel goed,bij AUW van 1600gram.

Heb in reviews al gelezen dat 200-250 watt voldoende is ,met stijghoek van 45 graden constant :D

Accu word 2300mah 3C 20C

Heb al motor gevonden ,en besteld :) . Het is een Turnigy geworden

Model: TR35-42-D
Input Voltage : 7.4V~14.8V (2~4S Li-po)
Kv : 1000 rpm/V within 10%
Max. efficiency current : 22~35A
Current capacity : 45A/30s
Dimentions : 35mm X 42mm / 1.38in X 1.65in
Shaft diameter : 4mm / 0.16in
Weight : 132g
Number of poles/magnets : 14
Recommended model weight : 1000~2300g / 35~81oz