iets ernstig mis met mijn profiel

Denk dat er een pot thee over het tobo viel toen ze de profielpagina programmeerden :P

als ik op mijn gebruikersnaam rechts bovenin of op een andere link naar mijn profiel klik, kom ik op het profiel van ene Marten (Modelbouwforum.nl - Bekijk profiel: Marten)

als ik zelf in de adresbalk het streepje verander in een @ kom ik wel op de goede pagina, maar als ik op mijn fotoalbums klik kom ik weer ergens anders terecht:
Modelbouwforum.nl - Laatst bijgewerkte albums

Hoe kan dit?

Ik heb hetzelfde met mijn naamgenoot janhein. Alles werkt, behalve als ik op mijn eigen naam Jan-Hein klik, kom ik op zijn profielblad tercht.
Heb @Robert al een pb gestuurd.
Er wordt aan gewerkt.

Groeten, Jan-Hein

En voor jou moet je de volgende link gebruiken

Code:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/members/jan--hein.html

Sorry,

Heb ik geprobeerd, maar maakt helaas geen verschil.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Groeten, JH

vreemd, hier werkt het nu ook niet, op mijn werk vanmiddag wel. Ligt waarschijnlijk aan de IE versie en het gedrag bij bepaalde tekens.

Niet echt, het ligt aan de forumcode, niet aan de browser. Op een of andere manier parsed hij tekens niet goed.

uhmm watskebeurt me hier nou weer.....

hezik zijn bericht wordt onder het lezen toegevoegd???

maar goed ligt inderdaad aan de software en niet aan de browser.... tijd voor een bugfixie 9 per week ofzo beetje in de stijl van microschoft

Da's al een tijdje zo, Cheeta, mijn berichten hebben voorrang boven die van jou ;)

nee, in werkelijkheid gebruikt het forum tegenwoordig AJAX en krijg je zo te zien als iemand post terwijl jij aan het typen bent

ow gelukkig maar dat ze geen dsb gebruiken :lol:

maar ok dat was mij nog niet eerder opgevallen.

Dat zijn "live" topics, stukje ajax code. Iets wat de laatste 3 maanden hier in gebruik is.

Robert

Ik heb al wat gevonden wat de oorzaak van het profiel/naam probleem is. Dit heeft voor 99% zekerheid te maken met de SEO optie op het forum, Het is dus geen probleem van vBulletin zelf, maar een stuk extra software. Ik vogel het uit...

Robert

Ja, heeft een paar uurtjes zoeken gekost, maar probleem zat dus in de SEO tool (zoekmachine optimalisatie, deze zorgt er voor dat er in de topictitel in je browser een mooi leesbare url komt te staan)

Robert

Back