Vlieg een tijdje met een MPX Blizzard 600 Watt power setup totaal vlieggewicht 1039 gram
Vliegt best snel maar wil nu iets sneller en Full GFK zonder dat het mij een vermogen gaat kosten.
Ik dacht aan de NSP SNIPP (staufenbiel) leeg 330 gram 800 gram vlieggewicht 350 Watt
SNIPP full fibreglass
Of de HAWK F5B 600 gram leeg 1000 gram vlieggewicht 450 Watt
HAWK FB
De Hawk is mooier (en duurder) maar voor de grote 170 cm spanweidte relatie gewicht en vermogen misschien te langzaam, de snipp met 350 watt is ook maar de vraag of het sneller gaat.
De NSP exite gaat wel lekker snel maar is ook erg prijzig.
http://www.nesail.com/videos/excite-f5d.wmv
De Voodoo gaat ook erg snel maar vind ik te snel en te klein.
Ik weet het dus niet kan iemand mij helpen met de keuze.
Ik zoek dus een snelle zwever/hotliner of hoe het mag noemen FULL GFK niet te duur en waar veel vermogen in gepropt kan worden, bij bv de hawk zie ik niet de mogelijkheid met ruimte om een snellere motor in te doen of is het profiel zo slank dat met 450 watt ook snel gaat bij F5B.nl hebben ze het snel over kisten met min 1 Kw hoe krijg je dit erin.
Vliegt best snel maar wil nu iets sneller en Full GFK zonder dat het mij een vermogen gaat kosten.
Ik dacht aan de NSP SNIPP (staufenbiel) leeg 330 gram 800 gram vlieggewicht 350 Watt
SNIPP full fibreglass
Of de HAWK F5B 600 gram leeg 1000 gram vlieggewicht 450 Watt
HAWK FB
De Hawk is mooier (en duurder) maar voor de grote 170 cm spanweidte relatie gewicht en vermogen misschien te langzaam, de snipp met 350 watt is ook maar de vraag of het sneller gaat.
De NSP exite gaat wel lekker snel maar is ook erg prijzig.
http://www.nesail.com/videos/excite-f5d.wmv
De Voodoo gaat ook erg snel maar vind ik te snel en te klein.
Ik weet het dus niet kan iemand mij helpen met de keuze.
Ik zoek dus een snelle zwever/hotliner of hoe het mag noemen FULL GFK niet te duur en waar veel vermogen in gepropt kan worden, bij bv de hawk zie ik niet de mogelijkheid met ruimte om een snellere motor in te doen of is het profiel zo slank dat met 450 watt ook snel gaat bij F5B.nl hebben ze het snel over kisten met min 1 Kw hoe krijg je dit erin.
Laatst bewerkt: