Zo, de finales hebben we gehad. Ik was vanmorgen om 8.30 klaar (moest als eerste starten om 7.00 AM!!!) Dat was de 13,5 klasse.
De auto was prima, maar ik had weer eens (de 13,5 klasse was mij niet goed gegunt denk ik) pech. Door een antal klappen met/door andere rijders is 1 draad van de schakelaar van de regelaar los gegaan waardoor mijn auto helemaal niets meer deed, dus kon ik helaas niet meer verder rijden. Ik had wel de snelheid etc om mee te komen, maar helaas ben ik dus gestrand na een aantal ronden.
De finale met de 17,5 ging opzich wel goed. Moest als 7 starten. Na de start klapten er aardig wat op elkaar maar waar ik wonder wel goed doorheen kwam. Volgens mij heb ik heel even aan kop gereden maar door wat slordige en stomme foutjes (is wel wennen hoor, zo vroeg een finale rijden) kwam ik weer bijna achteraan te liggen. Ik kwam niet goed in mijn ritme waardoor ik uiteindelijk als 6e ben gefinishd. 1 plekje geklommen dus.
Erik deed het beter. In de H finale 13,5 heeft hij lang op kop gereden, maar doordat hij ook nog niet in zijn ritme kon komen door het tijdstip (en geen RedBull of Monster.....

) kon hij de kop niet vasthouden. Maar hij heeft uiteindelijk de derde plek vast kunnen houden en eindigde als 3e.
In de 17,5 (D-finale) is Eric helaas uitgevallen, maar omdat er meer uitvielen is hij 8ste geworden.
De middag zijn we Vegas nog even in geweest, The Strip afgelopen, richting het oude gedeelte. 's Middags wat gegeten in het Nascar café. Daarna terug naar de baan gegaan en iedereen gedag gezegd. Tegen een uur of half zes zijn we de huurauto op wezen halen en daarna doorgegaan naar een grote outlet store gegaan. Een aantal dingen gekocht en s'avonds zijn we naar Fremont Street gewest (oude gedeelte Las Vegas). Daar is 1 straat met alleen maar lichten erboven waar ze eens in de zoveel tijd (per uur dacht ik) een voorstelling op geven. Toen wij er waren speelden ze er een nummer van KIZZ op. Echt net een tv, maar dan van 12 meter breed en 450 meter lang ofzo. Heb er genoeg foto's van gemaakt en Eric ook nog een filmpje, dus jullie krijgen hier ook nog wel wat van te zien.
Maar het is nu hier 1.15 uur AM. Morgen lange dag in de auto, dus ik ga me bed maar eens opzoeken, hier liggen ze al te slapen (Eric en zijn vriendin).
groetjes en tot de volgende keer (neem waarschijnlijk wel de laptop mee naar San Francisco, dus dan kunnen we daar ook weer even internetten).
groetjes,
Martijn