IITOP 2,3 en 4 Maart 2012

alles al geboekt en gepland.

campanille hotel is ietsje duurder maar veeeeeeeeeel meer comfort dan het premier hotel ernaast.

Zo ik heb me ook ingeschreven........moet toch maar eens meedoen...en echt moeilijk is dat B programma ook niet.....

nu nog ff een hotelleke reserveren....

Wel over nagedacht dat er nergens een programma te vinden is.....:confused:

Laatst bewerkt:
ehh we begrijpen elkaar verkeerd......

ik bedoel eigenlijk wanneer bijvoorbeeld trainingen zijn(en vooral hoe laat)......dus het programma/agenda van het evenement......;-)

ah zo, idd staat er dit jaar niet op

maar op vrijdag kun je vrij oefenen in de zaal, het is er wel aanschuiven

zaterdag is vrij oefenen tot 10u

altijd max 2 minuten per vlucht

Ruud naar de B....was dat nou, ik dacht juist dat ie A ging vliegen ivm internationale wedstrijden.......:confused:

tja, je moet uiteraard tijd hebben om te trainen en het is geen schande om toe te geven dat het dit jaar misschien iets te snel te hoog gegrepen is.

Des te meer reden Corné voor ons om ervoor te gaan :-)

Voor de pylonracertjes van IITOP mag je motor tussen de 2200kv en 2300kv, die HK 10-grammers zijn maar 2000kv, wat hebben jullie er op?

Tja ik weet niet, maar volgens de franse site, die wel fijn onze foto hebben geplaatst, mag je dus met deze toestelletjes niet vliegen, omdat ie helemaal van EPP zou moeten zijn.....of zit ik ernaast ?
En wat zou het probleem zijn aan minder kv....dan is ie toch alleen minder snel....

Als het goed is heb je een mail gehad dat hij ook van 3/6mm depron mag zijn.
Ik wil best een 10gr 2000kv erop zetten maar dan gaat ie wel erg sloom, in Nederland heb je door slim te vliegen nog wel eens kans op een podiumplaats maar met zo veel goede vliegers daar in Parijs is die kans wat kleiner.

heb net iig het hotel gereserveerd...en bouw nog wel 1 nieuwe met een 2250 KV motor die ik nog heb liggen.....heb overigens geen mail gehad waar iets in staat over de geebee.....

Back