Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het lijkt aardig rustig weer te worden. Met 4 tot 6 graden gewoon heet... .
Neerslag kans 20%, dat gaat ook de goede kant op. Gisteren was dat nog 40%.
Ik ben het gevecht met de cockpit SX aangegaan. Ik hoop op tijd van dat ding te winnen, dan vlieg ik zaterdag ook eindelijk met een handzame zender en op 2.4!
Ik hoop dat ik nog van de partij kan zijn - mijn zender is vorige week opgestuurd om een storing te verhelpen en ik heb er nog niets van terug gehoord (vorige keer had ik 'm na drie dagen weer terug, kennelijk is het deze keer ernstiger?)
Achteraf had ik mijn MX12 dus nooit weg moeten doen...
Bah, word net gebeld door mijn werkgever dat ik morgen aan de slag moet. Fantastisch geregeld zeg maar gistermiddag mijn zender terug gekregen, de mimi gerepareerd en nu kan ik nog niet...
Dennis en ik zijn er wel klaar voor. Dennis heeft de Twister operationeel. We hebben de Mini Zone mee, met twee staart variaties. Om wat extremen te testen. Ben heel benieuwd.
Zelf heb ik het op tijd gered over te stappen naar 2.4ghz en kan met deze zender serieus gaan oefenen met het werpen en vliegen in verschillende vluchtfases. Leuk!
Tjonge als ik naar buiten kijk is een ietsje mistig.
verwachting voor vandaag
Op veel plaatsen is het mistig. Het kan vandaag enige tijd duren voordat de mist opgelost is, maar het blijft overal wel nevelig. Er kan zeer lokaal nog lichte regen of motregen vallen. Met name in het zuiden breekt de zon soms door. De middagtemperatuur loopt uiteen van 3 graden in het noordoosten tot lokaal 8 graden in het zuiden. De wind is oost tot noordoost en is zwak tot matig rond kracht 3.
niets is minder waar.....
Ondanks de mist was er genoeg beweging in de lucht om leuke vluchten te maken.
Door de mist had je meestal aan 1 bel niet voldoende om de 3 minuten (van de All Up Last Down) vol te vliegen omdat de kist na een minuutje wegdrijven in de bel niet meer zichtbaar was en je op zoek moest naar een tweede bel.
Het viel me op dat er een aantal lieden al vroeg in het seizoen in topvorm verkeerden (zelf stond ik wat onwennig met een zender in m'n handen).........