Ik ben genoemd!!

Jster, ik had dat nog geen eens zien staan in die thread. Inderdaad heb je dat mooi gevonden. Hier zijn je verdiende credits!
208377.jpg

Met vriendelijke groet,
Professor Akkermans

Laatst bewerkt:
Joepie! Lol. ;)

Ik vind wel vaker info van jouw op andere sites(buitenland) terug, inderdaad professor waardig onderhand.

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, de NVM heeft een lange historie, 'De Modelbouwer' stond vroeger ook bij mij thuis in de kast. Is toch eigenlijk een treinen, schepen en verdere, kleine categorien blad (niets mis mee, hoor!)

Toch had ik dit liever als een coverstory gezien in ons grote, maandelijkse Nederlandse modelvliegtijdschrift....

Henri, dat is een leuke verrassing! Ik heb hem zelf nog niet in huis en het is altijd afwachten wat ze met je artikel doen. Maar voorop had ik echt niet verwacht. Bedankt voor het berichtje en de foto.

Bruno, vergeef mij mijn onwetendheid, maar wat is het grote, maandelijkse Nederlandse modelvliegtijdschrift? Ik kan altijd proberen daar ook wat artikeltjes in te plaatsen.

Dat ik regelmatig in de Modelbouwer sta komt omdat ik de Modelbouwer altijd in onze bibliotheek de Modelbouwer lees. Op een gegeven moment heb ik de stoute schoenen aangetrokken en contact met de vliegtuigredacteur opgenomen. En die is maar al te blij met extra kopij. En ik krijg altijd een gratis exemplaar van het nummer met mijn artikel erin, dus ik ook weer blij.

Inderdaad is de Modelbouwer breed van opzet. |Ik vind het ook altijd leuk om over de andere terreinen te lezen, vooral over spoorwegmodelbouw.

Laatst bewerkt:
Bruno, vergeef mij mijn onwetendheid, maar wat is het grote, maandelijkse Nederlandse modelvliegtijdschrift? Ik kan altijd proberen daar ook wat artikeltjes in te plaatsen.
Dat is dus het probleem.... dat is er niet....:(
Het is triest om te moeten constateren, maar voor echte (met verslagen van wedstrijden, artikelen over theorie en constructie, enz.) modelvliegtijdschriften kom je vanzelf in het buitenland terecht.
En zelfs dan ontkom je soms niet aan juichende reviews over grote, kartonnen dozen waaruit het zoveelste eenheidsworstmodel te voorschijn komt...

Ik zou graag zien dat de echte modelvliegtuigbouw een breed gedragen, gedrukt medium had (een glossy, maandelijkse, 100 pg. Bouwen & Vliegen, gewoon te koop in de stationskiosk?), waar ik Wout zijn artikel & foto een plek op de voorpagina toewens.

Het grootste modelbouwblad in NL zal toch de MBA zijn (modelbouw actueel/kwiklink).

Voor zover ik weet, is men daar best geneigd om goede ingezonden artikelen te plaatsen, dus wellicht dat middels een bijdrage van 'Prof. Akkermans' de kwaliteit van dat blad wat te verbeteren valt :)

Hezik, ik zal dat binnenkort eens proberen. Ze zullen vast wel een website hebben. Ik heb zelf de MBA al jaren niet in handen gehad.

Back