ik ben hier nieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik betwijfel dat zo'n firma voor een (1) enkele/simpele particulier een uitzondering zou maken.
Na 1/2 uurtje "zagen" zal iedereen wel op jou manier kunnen bestellen/afhalen zeker???

Hallo allemaal,

Hmmmm, deal gesloten met Conrad over het ophalen van een bestelling ???
Beetje vreemd !!

Nou, als je wil, kan iedereen z'n bestelling ophalen bij Conrad, maar waarom zou je dat willen, als je niet in de buurt woont, nogal duur aan reistijd/reiskosten en brandstofkosten.
Dit weegt niet op tegen de portokosten, bovendien als je via Ideal betaalt, heb je geen portokosten !!!

Ach piet dit is iemand die niet weet wat hij wil ,want voor een dubbeltje eerste rang zitten valt niet mee.We zijn intussen 5 pag.verder.
vr.gr.adrie

Laatst bewerkt:
:schrik:Hij twijfelt:sleepy: nog over welke truck, daarna gaat hij twijfelen:sleepy: of hij per ideal of per acceptgiro gaat betalen en daarna twijfelt hij of hij de truck of misschien wat anders gaat halen of toch laten bezorgen:celebrate:

Veel suc7:hammer:

net als kinderen bij de snoepkraam met kermis,zal het een rode of gele zuurstok zijn ,ik weet het nog niet.
Beide natuurlijk! :D ;)

@ Pukkie, geen idee hoever je nu bent met het bestellen bij Conrad (had je in juni niet een Knight Hauler besteld?), maar eventueel zou je ook eens bij AHT in Almelo kunnen vragen of die een truck voor je zouden kunnen bestellen?

Groetjes, Bart

pukki heeft een nieuwe topic geopend,welke is de beste bigscale auto.
vr.gr.adrie
Misschien moeten we daar een link posten naar dit topic om te tonen dat hij geen idee heeft wat hij wilt en dat hij gewoon iedereen z'n tijd verprutst.
Hij is volgens z'n profiel 23 maar hij klinkt als een 14 jarige meid met een Jos Bring twist... zou ik of zou ik niet (doet ie het of doet ie het niet) :cool:

GA LEKKER IEMAND ANDERS ZWART MAKEN OP DIT FORUM
icon8.gif

jij vraagt advies en vervolgens schiet je van het een op het ander.. niemand maakt je hier zwart wordt alleen een conclusie getrokken dat wij eigenlijk onze tijd verdaan hebben en beter een ander hier mogelijk van hadden kunnen laten genieten.

bericht richting mod voor slotje want ik zie het alweer escaleren hier.

hee

dan proberen mensen behulpzaam te zijn en dan reageer je zo.

groetjes erik:cool:

Volgens mij zijn er adviezen genoeg gegeven en kan dit topic wel op slot. Lontje begint te smeulen. Ik doof hem gauw.

TS succes met keuzes maken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back