Ik ben nieuw hier.

• Topicstarter Topicstarter coyote
  • Startdatum Startdatum
C

coyote

Guest
Goedendag allemaal,ik ben coyote.
Ik ben al vaker op bezoek geweest op dit forum en heb wat handige tips opgepikt uit sommige discussies.
Ik vaar met een powerbootje en heb vroeger gereden bij de Helderse hobbyclub "spinning Wheels".
Indoor met tapijtracers 1:18.
Na jaren van drukte op mijn werk toch weer tijd gevonden om mijn oude hobby weer op te pakken.
Ik vaar met,en nu gaat er waarschijnlijk een heleboel "boe" geroep klinken,een NQD-boot.
Ik geef de critici groot gelijk:de boot is waardeloos.
Maar ik ben hem aan het upgraden en kan daarbij wel wat advies gebruiken.
Vandaar mijn aanmelding bij dit forum.
Ik hoop op een vruchtbare samenwerking met de verschillende forumleden en hoop ook met mijn ervaringen mensen te kunnen helpen hun hobby naar alle tevredenheid te beoefenen.
Vrndl grtn coyote.:D

Ik vaar met,en nu gaat er waarschijnlijk een heleboel "boe" geroep klinken,een NQD-boot.

Waarom zou dat? Iedereen wil wel ergens mee beginnen, en om een aantal zaken onder de knie te krijgen is daar toch niets mis mee.
Ik zou concrete plannen en vragen over je ombouwplannen in het speedboten forum plaatsen. De ervaring is dat ze daar altijd enthousiast nieuwe bouwers willen helpen.

Groet,

Ad Bakker

NQD-boot

Bedankt,ik heb net het speedbootforum ontdekt en ga daar mijn plannen en problemen naar hartelust aan toevoegen.
Maar ik zal eerst wat meer foto's van mijn boot en onderdelen moeten maken om het een en ander te verduidelijkenVraagje: kan ik ook korte filmpjes uploaden naar het forum?
Ik heb leuke filmpjes gemaakt met een fototoestel op mijn boot geplakt.
Grtn Coyote :confused:

NQD-boot

Bedankt voor de link maar ik heb totaal geen ervaring met youtube.
Het kan dus goed zijn dat het mij niet lukt mijn filmpjes te uploaden.
Ik heb net echter wel flink wat foto's gemaakt van mijn project.
Die zijn nu in mijn fotoalbum te zien.
Grtn Coyote. :D

uploaden youtubefilmpjes

Ad: bedankt voor de uitleg.
Bij youtube moet ik me aanmelden en registreren.
Ben er nu mee bezig.
Met het uploaden van foto's naar berichten ben ik nog wel even aan het studeren.
Maar daar kom ik met het infofilmpje wel achter.
Grtn Coyote. :rolleyes:

youtube account aanmaken

Grrrrr,bij youtube aangemeld; krijg ik een scherm om mij vervolgens bij een googledienst te registreren.
Dat word mij te dol.
Coyote. :nooo:

Grrrrr,bij youtube aangemeld; krijg ik een scherm om mij vervolgens bij een googledienst te registreren.
Dat word mij te dol.
Coyote. :nooo:
Dat vond ik eigenlijk ook maar toch maar gedaan, is eenmaal :)

Een google account betekend gewoon dat je die account voor YouTube, Picasa en andere websites van google kunt gebruiken.

Veel mensen hebben tegenwoordig een gmail account en dan is het best handig...

webfear

Hoi Edo,ik ben bang dat al die aanmeldingen bij allerlei webdiensten poorten openzetten op mijn pc waardoor hackers toegang krijgen tot mijn gegevens.
Internetbankieren of zo zal je bij mij daarom niet snel door de deur krijgen.
Maar ik ga het proberen,mits ik het maar ook ongedaan kan maken als het misgaat,even herstelpuntje aanmaken in vista.
Daarna herstellen is mij overigens nog nooit gelukt.
Totaal systeem opnieuw geinstalleerd,ben je wel gelijk van alle ellende af.
Grtn Coyote. :nosmile:

aha

O.K.ik zie het al.
Net zoiets als youtube.
Ik heb mijn eerste filmpjes al via youtube gepost.
Maar bedankt voor de tip.
Grtn Coyote. :rolleyes:

on the road

Iedereen bedankt voor de getoonde interesse.
Ik sluit af voor 3 weken.
Mag weer aan het werk en ben dus 3 weken van huis zonder i.net.
Bouw ze allemaal en tot gauw.
Grtn Coyote. :bye:

Back